شناسه خبر: ۵۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد

استایل کردن شومیز مجلسی | ست کردن شومیز و دامن | ست کردن شومیز و شلوار

شومیز مجلسی رو با چی بپوشیم؟ | ایده های ست کردن شومیز مجلسی

شومیز مجلسی از پرکاربردترین لباس ها در مجالس و مهمانی هاست. استایل کردنش را یاد بگیرید تا تیپ های شیک و جذاب داشته باشید.

شومیز

پر بازدید

ترینی‌ها :

شومیز از استایل های رایج در مراسمات دوستانه، تولدها، جشن‌های نامزدی و عروسی است. زمانی که شومیز را با کفش، شلوار و اکسسوری های مناسب ست کنید، می توانید استایلی حیرت انگیز بسازید. در ادامه اصول استایل کردن با شومیز را آموزش داده ایم.

راهنمای انتخاب لباس مناسب همراه شومیز

انتخاب انواع شومیز مناسب نیز با توجه به سلایق، شخصیت و سبک‌های زندگی او وابسته است. بنابراین تصمیم نهایی برای پوشیدن این لباس در هر مکان و فضای رسمی یا غیر رسمی بر عهده خانم‌های شیک پوش و باسلیقه است.

۱) پوشیدن شومیز با شلوار

ست کردن این لباس با انواع شلوارهای جین، پارچه‌ای، کتان و دیگر شلوارهای مدل جدید و زیبا است. خریداران عمده شومیز علاوه بر این محصولات متنوع و دارای رنگ‌بندی و سایزبندی، امکان خرید شلوار عمده را از بهترین برندها دارند. از طرفی اگر قصد شما حضور در مکان‌های رسمی بوده، پوشیدن شومیز با شلوار پارچه‌ای راسته و دمپا یا بگ‌های متنوع همراه با کفش‌های رسمی و خانمی مناسب خواهد بود.

ایده استایل با شومیز سفید + ویدیو و تصاویر

شومیز و شلوار

خانم‌های دارای تناسب اندام در مکان‌های غیررسمی با ست کردن شومیز با شلوارهای جین و یا مام فیت و شلوارهای مدل جدید دیگر، استایل لاکچری و خیره‌کننده برای خود خواهند ساخت. رنگ شومیز و شلوار در این حالت می‌تواند متناسب یا از رنگ‌های متضاد استفاده شود که البته باید شومیز در داخل شلوار قرار گیرد.

شومیز و شلوار

۲) پوشیدن شومیز با کت

برای خانم‌هایی که به تیپ‌های رسمی و اداری علاقه و نیاز دارند، اینکه شومیز رو با چی بپوشم و چطوری تناسب رنگی بین آن‌ها ایجاد کنم، اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل انتخاب کت‌های دارای رنگ جذاب برای یک شومیز ابریشمی و ساتن باید با وسواس و سلیقه بهتری انجام شود.

شومیز

پوشیده بودن و فرم یا طرح یقه و آستین‌های شومیز نیز باید با کتی که قصد پوشیدن آن وجود دارد، هماهنگ باشد. بعد از انتخاب رنگ‌های دارای هارمونی بهتر در شومیز و کت، باید شلوار و کفش مناسب برای تکمیل استایل رسمی و شخصیتی نیز انجام شود.

۳) پوشیدن شومیز با دامن

استفاده از دامن‌های مینی، پرچم و یا دامن‌های بلند به همراه شومیز در بین دختران جوان محبوب و مورد رضایت اکثریت است. این افراد با پوشیدن شومیز همراه دامن کوتاه و کفش‌های صندل در مجالس خصوصی و دوستانه اعتماد به نفس و تیپ بهتری دارند. شومیز و دامن‌های بلند به همراه کفش‌های بندی و دارای پاشنه نیز برای مکان‌ها و مراسمات رسمی مناسب است.

شومیز

در این نوع ترکیب نیز شومیز درون دامن قرار گرفته و تم رنگ‌های نزدیک به هم یا رنگ‌های متضادی مانند سیاه و سفید یا هر رنگ دلخواه را می‌توان استفاده کرد. در تولیدی پوشاک زنانه آسال علاوه بر عرضه انواع شومیز، نحوه هماهنگی لباس‌ها با دیگر موارد برای علاقه‌مندان به این سبک از البسه زنانه و دخترانه بیان شده است.

استایل های خنک و بهاره با شومیز مانتویی + تصاویر

۴) پوشیدن شومیز با جلیقه

شومیز با جلیقه و کت یک ترکیب استثنایی و بسیار جذاب را برای خانم‌ها به وجود می‌آورد. استفاده از شومیز با جلیقه‌های چرمی، بافتنی و غیره به همراه شلوارهای جین و کفش کج یک ست بی‌نظیر و دیدنی در خانم‌های خوش پوش در مراسمات غیررسمی ایجاد می‌کند. ایجاد یک تناسب رنگی بین شومیز، جلیقه و کت به انتخاب و سلیقه شخصی خانم‌ها بستگی دارد اما نباید از چند رنگ متفاوت و غیر هماهنگ استفاده کنند.

شومیز با جلیقه

۵) پوشیدن شومیز با کفش و کیف مناسب

خانم‌ها وقتی در حال رفتن به جشن هستند درباره اینکه شومیز مجلسی رو با چی بپوشم؟ در ذهن خود سوال دارند و معمولا این مشکل را با مشورت یک دوست یا از طریق صفحات مجازی رفع خواهند کرد. در حقیقت کفش و کیف مناسب در تکمیل تیپ خانم‌هایی که شومیز را برای یک روز خاص انتخاب کرده‌اند، در دید دیگران جالب بوده و مهم است.

شومیز

این گروه بهتر است که برای مهمانی و مراسم‌های غیررسمی از کیف‌های کوچک و اسپرت و کفش‌های صندل، بندی، کج یا بوت استفاده کنند اما در مهمانی و مراسم رسمی بهترین ایده برای تناسب و ست شدن با شومیزهای رسمی‌تر، انتخاب کفش‌های خانمی، بسته یا رسمی مانند کفش پمپ و کیف متوسط و ساده‌ است.

۶) پوشیدن اکسسوری مناسب با شومیز

هیچ دختر یا خانمی بدون وجود اکسسوری‌ها و زیور آلات و طلاها احساس تکمیل شدن تیپ و استایل متفاوت و چشمگیر ندارد. به همین دلیل بعد از رسیدن به جواب آن که شومیز با چی بپوشم ، اضافه کردن یک اکسسوری مناسب با رنگ و سبک شومیز انتخابی مهم خواهد بود. بنابراین برای یک مکان غیررسمی، اکسسوری بزرگتر و گیراتر مانند گردنبد، ساعت، گوشواره و دستبند جذاب، پیشنهاد شده اما برای یک مراسم رسمی، استفاده از اکسسوری ظریف، نرم و شیک مانند گوشواره و دستبند ظریف مناسب است.

اگه استایل تک و خاص میخوای، این مدل شومیز ها رو بپوش + پارچه مناسب

انواع شومیز مجلسی رو با چی بپوشم؟

خریداران عمده از تولیدی شومیز‌ ، از تنوع بسیار زیاد این پوشاک و طرح‌ها و الگوهای متنوع آن آگاهی دارند. اما کسانی که به روال عادی زندگی از شومیز برای پوشش خود در هر جشن و مراسم استفاده می‌کنند درباره این موضوع که هر شومیز رو با چی بپوشم دچار تردید هستند. به همین دلیل بهتر است که چند نوع ترکیب زیبا و متفاوت انواع شومیز و دیگر پوشش را بدانند که این موارد عبارتند از:

  • پوشیدن شومیز مجلسی گلدار با دامن جین کوتاه

  • پوشیدن شومیز ساده دکمه دار با شلوار جین تیره

  • پوشیدن شومیز مجلسی سنتی با دامن بلند زنانه

  • پوشیدن شومیز یقه قایقی با دامن زنانه

  • پوشیدن شومیز مجلسی حریر با دامن خال خالی

  • پوشیدن شومیز ابریشمی و ساتن با دامن کوتاه دخترانه

  • پوشیدن شومیز طرحدار دخترانه با شلوار جین

  • پوشیدن شومیز مجلسی ساده با دامن طرحدار

  • پوشیدن شومیز با شلوار جین زاپ‌دار یا مام استایل

شومیز

نکات کلیدی برای ست کردن شومیز

رعایت برخی از نکات برای خانم‌هایی که همواره لباس شومیز را در اولویت پوشش خود دارند، به ویژه برای زنان جوانی که با سردرگمی در مورد اینکه شومیز رو با چی بپوشم؟ مواجه هستند، مفید و کمک کننده خواهد بود. از جمله نکات مهم هنگام ست کردن شومیز‌های رنگی عبارتند از:

  • توجه همیشگی به رنگ شومیز و دیگر لباس‌های ست شده

  • توجه به جنس و مدل شومیز زنانه با سایر لباس‌هایی که قصد ست کردن آن‌ها است

  • توجه به مدل و رنگ‌های رسمی‌تر برای شومیز و لباس‌های دیگر ست شده، در مکان‌ها و مراسم‌های رسمی

شومیز

  • آزمایش و امتحان مکرر رنگ‌ها و سبک‌های مختلف شومیز و شلوارها یا دامن‌ها در مجالس غیررسمی

  • انتخاب اکسسوری مناسب برای تکامل استایل خانم‌ها

  • تناسب و ارتباط بین طرح و سبک یا الگوی شومیز و دیگر لباس‌ها

  • توجه به اندازه لباس، شومیز و فرد که باید تناسبی بین آن‌ها باشد

در نظر داشتن رنگ، طرح، اندازه، موقعیت، سلیقه، محل و همه جوانب موثر در تیپ افرادی که می‌پرسند، با شومیز مجلسی چه شلواری بپوشم.

آیا این خبر مفید بود؟

  • رقیه اصغری ارسالی در

    بسیارعالی👏👏👏

  • رقیه اصغری ارسالی در

    بسیارعالی مشکرم

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان