شناسه خبر: ۵۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد

استایل کردن شومیز سفید | ست کردن شومیز سفید

کاربردی تر از شومیز سفید مگه داریم؟ | ایده استایل با شومیز سفید + ویدیو و تصاویر

قطعا همتون شومیز سفید داخل کمد لباستون پیدا میشه. همراه ما باشید تا ببینید چه استایل های شیک و متفاوتی با شومیز سفید میتونید داشته باشید.

شومیز سفید

پر بازدید

ترینی‌ها :

شومیز سفید از کاربردی ترین لباس ها برای خانم ها و آقایان است. شومیز سفید را می توانید با شلوار، شال و کت های مختلف استایل کنید. در ادامه ایده استایل های مختلفی را با شومیز سفید برای شما قرار دادیم.

ویدیو استایل با شومیز سفید

شومیز سفید را با چه شلوارهایی می توان ست کرد؟

  • شومیز سفید با شلوار جین

اگر از طرفدارهای شلوارهای جین هستید و برای استایل روزمره یا حتی مهمانی‌هایتان این مدل شلوار را زیاد استفاده می‌کنید، داشتن یک شومیز سفید و ست کردن آن با شلوار جین یک ترکیب منحصربه‌فرد را به شما ارائه می‌دهد.

برای داشتن استایلی کلاسیک‌ با شومیز سفید و شلوار جین، می‌توانید از کمربندهای قهوه‌ای و مشکی استفاده کنید و شومیز سفیدتان را داخل شلوار جین قرار دهید.

خرید شومیز مانتویی با تو، استایل کردنش با من + تصاویر

  • شومیز سفید با شلوار مشکی

شلوار مشکی یکی از آیتم‌هایی است که حداقل یک عدد از آن در کمد لباس‌ همه‌ی ما وجود دارد. با شلوار مشکی شما هم می‌توانید یک استایل کژوال داشته باشید و هم استایل رسمی و شیک. از طرف دیگر، کنار هم قرار گرفتن رنگ‌های مشکی و سفید می‌تواند سبک لباس شما را به یک استایل الگانت تبدیل کند.

  • شومیز سفید با شلوار کرم

همیشه کنار هم قرار گرفتن رنگ‌های خنثی و کلاسیک نتیجه‌ی درخشانی دارد؛ مانند رنگ کرم در کنار سفید. یک گزینه‌ی مناسب برای استایل با شومیز سفید، استفاده از شلوار کرم است. برای استایل‌های روزمره در فصل‌های گرم سال می‌توانید آن را با انواع صندل یا با اسنیکرز سفید استایل کنید. هم‌چنین، استفاده از کمربند مشکی و کفش مجلسی مشکی با شلوار کرم و شومیز سفید، یک استایل شیک برای مهمانی‌هاست.

  • شومیز سفید با شلوار بگ

ترکیب شلوار‌های بگ با شومیز سفید علاوه بر ایجاد تعادل در ظاهر شما، می‌تواند به استایلی کلاسیک و جذاب تبدیل شود. برای استایل رسمی و کلاسیک می‌توانید از شلوارهای بگ به رنگ‌های مشکی و کرم استفاده کنید و برای یک ظاهر کژوال استفاده از شلوارهای جین بگی گزینه‌ی مناسبی است. 

شومیز سفید و شلوار بگ

دامن های مناسب با شومیز سفید

اگر در کمد لباس‌هایتان دامن‌های متنوعی دارید و به تازگی هم یک شومیز سفید اسپرت یا مجلسی  را خریداری کرده‌اید و نمی‌دانید چگونه یک استایل خاص برای خود بسازید؛ در ادامه چند پیشنهاد برای شما داریم:

  • شومیز سفید با دامن مشکی

  • شومیز سفید با دامن جین

  • دامن‌ های طرح‌ دار

استایل با شومیز سفید مانتویی

برای استایل با شومیز سفید مانتویی چند نکته‌ی زیر به همراه تصاویر می‌تواند به شما ایده‌هایی را برای ست کردن بهتر بدهد:

1.    از شلوار جین تا شلوارهای مشکی و کرم و حتی شلوارهای بگ گزینه‌ی مناسبی برای ست کردن با شومیز سفید مانتویی هستند.

شومیز سفید

2.    شومیز سفید مانتویی را می‌توانید روی یک تی‌شرت دیگر بپوشید. تی‌شرت به عنوان لایه‌ی زیرین می‌تواند در رنگ‌های خنثی مانند کرم، مشکی و.. باشد.

اکسسوری‌ های مناسب با شومیز سفید

برای استفاده‌ی اکسسوری‌ها در استایل با شومیز سفید محدودیتی ندارید؛ ولی استفاده از دستمال‌گردن‌های طرح‌دار یا گردنبند‌های زنجیری طلایی‌رنگ یا مرواریدی، گزینه‌های مناسب و شیکی هستند.

شومیز سفید

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد