شناسه خبر: ۵۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد

پارچه شومیز مانتویی | پارچه مناسب مانتو شومیزی

مناسب ترین پارچه برای شومیز مانتویی در روزهای گرم + ایده استایل

اگر شما هم به پوشیدن مانتو شومیزی علاقه زیادی دارید و مایل هستید برای خود و با مدل مورد نظر خود سفارش دهید، ابتدا پارچه های مناسب مانتو شومیزی را بشناسید.

شومیز

پر بازدید

ترینی‌ها :

پارچه شومیز مانتویی وقتی قرار است برای بهار و تابستان انتخاب شود، باید خنک و راحت باشد. پارچه شومیز مانتویی را بهتر است طوری انتخاب کنید که به موقعیتی که قرار است از آن استفاده کنید مانند محل کار، دورهمی و مهمانی هم توجه کنید. در ادامه بهترین پارچه شومیز مانتویی که می توانید در بهار و تابستان داشته باشید را ببینید.

  • شانتون

پارچه تابستانی شانتون با ظاهری شکیل از پرکاربردترین های فصل بهار و تابستان است. شانتون که برای مانتو تابستانی و شومیز مجلسی استفاده می شود برای تهیه انواع لباس مهمانی و رسمی مناسب است. مهم ترین ویژگی شانتون چروک نشدن و خوش دوختی است. برای پارچه مانتویی خنک تابستانی شانتون بهترین گزینه است.

پارچه شانتون

  • پارچه نخی یا پنبه ای

اسم پارچه نخی با تابستان و بهار عجین شده است. در انواع پارچه های خنک تابستانی پنبه ای یا نخی شما کاملا راحت هستید. میزان تعریق بدنتان به حداقل می رسد چون هوا از میان تار و پودش به خوبی عبور می کند و پوست در تماس با پارچه احساس گرما نخواهد داشت. این پارچه ها برای انواع شلوار زنانه خانگی مناسب است.

خنک ترین پارچه مانتویی برای بهار و تابستان کدومه؟ + ایده مدل مانتو

برای لباس تابستانی کودکان از این پارچه خنک استفاده کنید زیرا مرغوبیت مواد اولیه پارچه پنبه ای از ایجاد حساسیت در پوست کودک جلوگیری کرده و از سلامت او مراقبت می کند.

  • کرپ تابستانی

کرپ مازراتی خیلی خنک نیست ولی پارچه ای شیک و شکیل است و در میان پارچه های موجود در بازار بهترین پارچه برای مانتو تابستانی مجلسی محسوب می شود.

  • شمبری یا لی کاغذی

شمبری یا همان لی کاغذی ترکیبی از کتان و پلی استر یا کتان و پنبه است. تار و پود شمبری سفید و آبی است ولی در نهایت این پارچه را آبی کمرنگ می بینید. شمبری در مقابل چروک مقاومت زیادی ندارد ولی خیلی سریع با یک اتو ایستایی اولیه خودش را باز می یابد. دوام آن عالی است و شاید چند تابستان همراه شما بماند.

شمبری

  • میکرو

میکرو بهترین پارچه برای مانتو تابستانی است. ظرافت و لطافت، طیف وسیع رنگ، ظاهر مجلسی و شکیل، تنخور عالی و جنس مرغوب و خنک، میکرو را به گزینه بسیار خوبی برای پارچه مانتویی خنک تابستانی تبدیل کرده است.

  • چیت

چیت نام آشنایی برای همه ماست. مادرها و مادربزرگ ها با اولین گرمای سال، بساط چرخ و چیت راه می انداختند و از آن پیراهن و دامن گلدار می دوختند. امروزه مدل های ساده چیت هم خواهان بسیاری دارد و در دوخت انواع مدل لباس راحتی خنک و تابستانی استفاده می شود. تراکم تار و پود چیت کم است و همین پارچه را نازک و خنک کرده است.

  •  ابریشمی

ابریشمی لوکس، سبک، به شدت لطیف و دارای وزن کمی است. از ابریشمی شومیزهای ساده ای بدوزید از مد نروند و تا چند سال برای مهمانی های خاص در بهار و تابستان قابل استفاده باشند.

شومیز

  • گاباردین

پارچه گاباردین به عنوان یک پارچه مانتو شومیزی، وزن متوسطی داشته و بافت آن حالت مورب (جناغی) دارد. متریال این پارچه پرطرفدار که سطح لطیف و نرمی دارد، پنبه و پشم بوده و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است. گاباردین به به عنوان یک پارچه مناسب شومیز، ریزش خوبی داشته و به هیچ وجه چروک نمی‌شود.

  • پارچه لینن

بدون اغراق هیچ پارچه‌ای به اندازه پارچه لنین، نمی‌تواند ظریف و راحت باشد. به راستی که این پارچه شاهکار صنعت نساجی است و هر چه کهنه‌تر می‌شود، بر تن زیباتر دیده شده و خوش حالت‌تر می‌ایستد. فقط تنها خرده‌ای که می‌توان به این پارچه گرفت، چروک پذیری آن است که امکان دارد به مذاق برخی از بانوان خوش نیاید!

پارچه لینن

ضمنا این پارچه ریزش کمی دارد، اما در مقابل کیفیت مطلوبی داشته و از استحکام مناسبی برخوردار می‌باشد. لینن بهترین پارچه مانتو شومیزی برای روزهای گرم تابستانی است و به پوست شما این امکان را می‌دهد تا به خوبی با هوای آزاد در ارتباط بوده و نفس بکشد.

خنک ترین پارچه ها برای پیراهن ساحلی بهاری و تابستانی + ایده دوخت

  • پارچه آکسفورد یا سوزنی

پارچه‌های سوزنی علی‌رغم گرم بالا و حالت خشک و نسبتا خشنی که دارند، به هیچ وجه آزاردهنده نبوده و پوست بدن زیر پارچه به راحتی در مجاورت هوا قرار گرفته و امکان تنفس خواهد داشت. اغلب افرادی که طرفدار استایل اسپرت و روزمره هستند، از این پارچه برای دوخت مانتو شومیزی و لباس‌های دیگر استفاده می‌کنند.

بهترین پارچه برای کت و شلوار مجلسی زنانه + ایده دوخت

  • پارچه پوپلین

پارچه پوپلین تنوع طرح و رنگ بالایی داشته و به راحتی پاسخگوی هر نوع نیاز و سلیقه‌ای می‌باشد. سطح صاف و وزن کمِ پوپلین، حس خنکی و شادابی را برای پوستتان به ارمغان می‌آورد.

پوپلین از استحکام بالایی برخوردار بوده و اندکی خشک است، اما در عین حال ظرافت خاص و چشم‌نوازی دارد که آن را به یک گزینه مطلوب برای دوخت مانتو شومیزی بدل ساخته است.

پارچه پوپلین

تنها موردی که در رابطه با این پارچه مطرح است و شاید سبب شود که برخی افراد از خرید آن منصرف شوند، پوشش دهی نسبت پایینی است که دارد و مقداری بدن نما می‌باشد. با این وجود، همین ویژگی موجب وزن کم و سبک بودن آن می‌شود که خود یک پوئن مثبت به شمار می‌آید.

بهترین پارچه واسه دوخت لباس بهاری چیه؟ + تصاویر

  • پارچه جین

اگر بخواهیم چند پارچه مانتو شومیزی شیک و بی‌نظیر را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم، بدون شک پارچه جین یکی از آن‌ها خواهد بود. زیرا یکی از پرطرفدارترین پارچه‌های موجود در دنیا به شمار می‌رود که در بافت و تراکم متنوع تولید شده و مناسب انواع فصول سال می‌باشد‌.

پارچه جین

از جین کاغذی گرفته تا جین ضخیم و گرم بالا؛ هر یک ویژگی خاصی دارند که سبب افزایش محبوبیت‌شان در بین خریداران شده است. بافت پارچه جین حالت جناعی و مورب داشته و نسبت به پوپلین ضخیم‌تر است. به دلیل متریال باکیفیتی که در تولید این پارچه استفاده می‌شود، ماندگاری مطلوبی داشته و بسیار بادوام می‌باشد. امروزه بسیاری از خانم‌های شیک پوش با بهره‌گیری از لباس‌های جین، استایل فوق‌العاده‌ای برای خود رقم زده و ظاهر چشم‌نوازی خلق می‌کنند. بنابراین شما هم می‌توانید برای دوخت انواع مانتو شومیزی تابستانه و زمستانه، از این پارچه جذاب و پرطرفدار استفاده کنید.

  • پارچه حریر

نمی‌توان در رابطه با پارچه مناسب شومیز صحبت کرد و نامی از پارچه حریر به میان نیاورد! همه ما می‌دانیم که اغلب مانتو شومیزی‌ها در سال‌های اخیر با استفاده از این متریال تولید می‌شوند. در دنیای مدرن امروز این پارچه توانسته به جایگاه ویژه‌ای از شهرت و محبوبیت دست یابد و اغلب بانوان برای دوخت لباس‌های بهاره و تابستانی خود، از این پارچه استفاده می‌کنند.

پارچه حریر

هنگام دوخت مانتو شومیزی با استفاده از این پارچه، یک آستر هم معمولا در بخش زیرین کار می‌شود تا از بدن‌نما بودن پارچه جلوگیری شود. حریر انواع مختلفی داشته و در گرم و طرح و رنگ‌های گوناگونی تولید می‌گردد.به همین خاطر همواره دست مشتریان در انتخاب محصول دلخواه‌شان باز است. ضمنا پارچه حریر نسبت به سایر موارد، علاوه بر کیفیت مطلوب؛ قیمت پایین‌تری دارد . به همین دلیل بخش عمده خریداران، اغلب این مدل را انتخاب می‌کنند.

  • پارچه کشمیر

اگر می‌خواهید یک شومیز سبک و لطیف داشته باشید که علاوه بر حس راحتی و آرامش؛ تا چند سال از آن استفاده کنید. ما به شما پارچه شومیز کشمیر را پیشنهاد می‌دهیم. این پارچه بسیار زیبا و بادوام بوده و لباس های که با آن دوخته می‌شوند، حس راحتی فوق‌العاده‌ای دارند. ضمنا گرما را به خوبی در لابه‌لای الیاف خود حفظ می‌کند، و به همین خاطر حتی می‌توانید از آن در فصول سرد سال نیز استفاده کنید.

اگه استایل تک و خاص میخوای، این مدل شومیز ها رو بپوش + پارچه مناسب

  • پارچه نخ پنبه مصری و آمریکایی

اگر سری به بازار پارچه فروشان زدید و توانستید یک پارچه نخ پنبه مصری یا آمریکایی با شماره نخ ۲۲۰_۱۶۰ بیابید. توصیه ما به شما این است که بدون ذره‌ای درنگ، حتما آن را خریداری کنید.

پارچه نخ پنبه مصری

پارچه نخ پنبه مصری و آمریکایی یکی از مرغوب‌ترین پارچه های مانتو شومیزی هستند که تن خور بسیار شیک و بی‌نظیری داشته و بدون شک، شومیز و بلوز فوق‌العاده‌ای با استفاده از آن دوخته می‌شود. البته فراموش نکنید که با توجه به کیفیت بالای این محصول، قیمت نسبتا گران‌تری هم خواهد داشت که البته قابل توجیه می‌باشد.

معرفی چند روش دوخت مانتو شومیزی شیک و زیبا

تا اینجای کار با چند پارچه مانتو شومیزی آشنا شدیم و سعی کردیم انواع مختلف آن را معرفی کنیم تا افراد با سلیقه‌های گوناگون، مدل مدنظر خود را بیابند. حال نوبت آن است تا چند نمونه کاربردی و برای دوخت مانتو شومیزی ارائه دهیم تا اگر نسبت انتخاب مدل مورد علاقه خود مردد هستید، از این ایده‌ها بهره‌گیری نمایید. در ادامه موارد زیر معرفی خواهند شد:

• مدل یقه چین‌دار

• مدل تابستانه آزاد

• مدل آستین خفاشی

• مدل یقه دلبری

ایده دوخت برای شومیز مانتویی

آیا این خبر مفید بود؟

  • تهمینه ارسالی در

    سلام

    اینا که همش شومیز هست کجاش مانتو هست اخه

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان