آپارتمان سریال بازنده | دکور سریال بازنده
لوکیشن سریال بازنده کجاست؛ دکور و طراحی داخلی آپارتمان ارغوان
با لوکیشن سریال بازنده و آپارتمان ارغوان آشنا شوید و از زبان کارگردان، نگاهی به انتخاب دکور، نور و پالت رنگی اروپایی و کلاسیک سریال داشته باشید.

پر بازدید
- جزئیات کامل بارش شهابی دراکونید 16مهر امشب؛ زمان، مکان و شرایط رصد
- + لوکیشن سریال بازنده کجاست؛ دکور و طراحی داخلی آپارتمان ارغوان
- + فیلم کمدی استیو Steve 2025 (زیرنویس فارسی)
- + (ویدیو) صحبت های مجتبی شکوری درباره تجربه تلخ دوران کودکی در برنامه اکنون
- + سریال بدنام؛ جدیدترین ساخته حامد عنقا در نمایش خانگی
سریالها فقط داستان و بازیگرها نیستند که ما را جذب می کنند، گاهی خود مکان ها هم نقش بزرگی دارند. با لوکیشن سریال و استفاده از پالت رنگی مخصوص فضای تاریک بازنده آشنا می شویم و می بینیم چطور این فضاها به واقعی و هیجانانگیز شدن داستان کمک کردهاند. اگر دوست دارید پشت صحنهها را بهتر بشناسید این مطلب مخصوص شماست.
لوکیشن آپارتمان ارغوان در سریال بازنده
در سریال ایرانی «بازنده»، بیشتر لوکیشنها بهصورت ساختگی در دو سوله ۳هزار متری ساخته شدهاند. با این حال، خانهای که در داستان بهعنوان آپارتمان ارغوان و کاوه نمایش داده میشود، طراحی خاصی دارد. این خانه به سفارش سفیر اسپانیا پیش از انقلاب ساخته شده و یک معمار اسپانیایی آن را طراحی کرده است. ویژگیهایی مانند در ورودی چوبی، آسانسور قدیمی و راهپلههای کلاسیک اروپایی، این فضا را به یک خانه با سبک اروپایی و کلاسیک تبدیل کردهاند. طراحی داخلی نیز با استفاده از کاغذ دیواریهای گلدار، پارکتهای چوبی، مبلمان راحتی و تابلوهای آبرنگ، حس فضای فرنگی را تقویت کرده است. این طراحی دقیق و توجه به جزئیات، بهویژه در ژانر جنایی، جو تاریک و پیچیدهای را ایجاد کرده که حس خطر و رمزآلود بودن داستان را به مخاطب منتقل میکند.
دکور و رنگ و نور آپارتمان ارغوان
- این خانه، با کاغذ دیواریهای گل دار، پارکتهای چوبی رنگ و رورفته قدیمی، مبلهای چرم راحت و کتابخانه بزرگش همه و همه فضای تصویری جذابی را خلق کردهاند که فیلمبرداری در آن لوکیشن تکراری، ملالانگیز نباشد.
تابلوهای آبرنگ نصب شده بر روی دیوار و استفاده درست و به جا از منبع نورهای پراکنده مثل آباژور در جای جای آن خانه کهنه بزرگ، به ما حس سریالی غیر ایرانی را میدهد که میتوان آن را نکته مثبتی در نظر گرفت. - از ویژگیهای طراحی صحنه در ژانر نوآر-جنایی، جو تاریک و استفاده از رنگهای تیره و گرم است که حس خطر و پیچیده شدن اتفاقات را دائما گوشزد کند و حسینپور سعی کرده با استفاده از رنگ قهوهای تیره در اغلب وسایل خانه این موضوع را رعایت کند. با دیدن آن قاب عکسهای قدیمی و اشیا عتیقه و شمعدانهایی با پایه برنزی بارها احساس میکنیم با یکی از فیلمهای پوآرو یا خانم مارپل طرف هستیم که میخواهد هرچه زودتر مجرم را شناسایی و دستگیر کند.
ارسال نظر