شناسه خبر: ۵۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

ست کردن شلوار گشاد | استایل با شلوار گشاد تابستانی

تابستون شلوار گشاد رو اینطوری بپوش و گرما رو ضربه فنی کن! + تصاویر

یک از مدل شلوارهایی که در تابستان برای داشتن یک استایل منحصر به فرد به شما کمک زیادی می کند، شلوار گشاد است. در ادامه ایده ست کردن این شلوار ها را ببینید.

استایل با شلوار گشاد

پر بازدید

ترینی‌ها :

شلوار گشاد تابستانی، یکی از خنک ترین آیتم ها برای روزهای گرم است. وقتی استایل با شلوار گشاد را بدانید، می توانید به راحتی بخش بزرگی از مشکل گرمای تابستان را حل کنید. شلوار گشاد را می توانید با آیتم های مختلف ست کرده و برای خود استایل های متفاوتی رقم بزنید.

استایل اسپرت با شلوار گشاد

همه شما به خوبی می دانید که در استایل اسپرت پارچه جین و پارچه کتان جایگاه ویژه ای دارند. شلوار جین نیز یکی از اصلی ترین آیتم ها برای ساخت یک این استایل است. شلوار گشاد جین در کنار یک کت از همین جنس می تواند یک انتخاب بی نظیر برای روزهای تابستان باشد. پارچه جین کاغذی ضخامت بسیار کمی دارد.

شلوار گشاد

به همین دلیل می تواند تحمل گرما را برای شما راحت تر کند. پارچه کتان نسبت به پارچه جین چروک پذیری نسبتا بیشتری دارد. اما الیاف به کار رفته در این پارچه طبیعی بوده و تنفس پذیری آن بیشتر است. به همین دلیل می توانید مطمئن باشید که این پارچه به پوست شما آسیبی وارد نخواهد کرد.

استایل برای مسافرت با شلوار گشاد

به خوبی می دانید که در فصل تابستان تعداد مسافرت ها افزایش می یابد. از آنجایی که گرما و احساس رطوبت می تواند در این روزها به شدت آزار دهنده باشد، باید به سراغ لباس های گشاد و اورسایز بروید. لباس های تنگ و چسبان میزان تعریق را بیشتر کرده و می تواند به پوست شما نیز آسیب وارد کند. بلوز و شلوار گشاد بهترین انتخاب برای روزهای سفر هستند. این ست زیبا نه تنها شما را خنک نگه می دارد، بلکه می تواند استایل شما را به طور کلی متحول کند. در نظر داشته باشید که انتخاب پارچه برای دوخت ست های بلوز و شلوار تابستانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

شلوار گشاد

از آنجایی که در زمان مسافرت لباس ها مدت طولانی با پوست شما در تماس هستند، بهتر است به سراغ پارچه هایی بروید که الیاف مصنوعی بسیار کمی دارند. پارچه لینن طرحدار می تواند یک انتخاب فوق العاده برای دوخت بلوز و شلوارهای ست تابستانه باشد. همه شما به خوبی می دانید که فروش پارچه لینن طرحدار در فصل بهار و تابستان چندن برابر می شود. 

استایل رسمی و شیک با شلوار گشاد

کت و شلوار می تواند شما را خوش استایل تر و لوکس تر از همیشه جلوه دهد. استایل های رسمی برای مهمانی ها و دورهمی ها نیز به فراوانی کاربرد دارد. معمولا شلوار این ست به شکل راسته یا گشاد طراحی می شود. اگر پاهای توپری دارید، شلوار گشاد برای شما مناسب تر است. شلوار گشاد می تواند پایین تنه شما را کشیده تر نشان بدهد.

شلوار گشاد

در استایل های رسمی معمولا از پارچه های ساده و بدون طرح استفاده می شود. اگر قصد دارید از یک پارچه در قسمت کت و شلوار خود استفاده کنید، بهتر است مستقیما به سراغ پارچه کرپ کنزو بروید. پارچه کرپ کنزو ایستایی و آهار فوق العاده ای دارد. به همین دلیل این پارچه برای دوخت شلوار گشاد بسیار مناسب است. پارچه کرپ کنزو چروک پذیری کمی دارد. 

مانتو آستین کیمونو بهترین گزینه برای تابستان

اگر بخواهیم به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل مانتوهای تابستانه اشاره کنیم بی شک مانتو آستین کیمونو بهترین گزینه است. مانتو آستین کیمونو به مانتوهایی گفته می شود که حلقه آستین ندارد. همین امر باعث می شود تا تعریق در این مدل مانتو به حداقل برسد.

شلوار گشاد

بهترین گزینه برای ترکیب شدن با مانتو آستین کمینو شلوار گشاد یا راسته است. از آنجایی که مانتو آستین کمینو حالت گشاد و اورسازی دارد، اگر از شلوار راسته یا گشاد استفاده کنید، بین بالا تنه و پایین تنه شما هارمونی ایجاد می شود.

ست های خنک و زیبا

تعداد مهمانی ها و دورهمی ها با فرارسیدن فصل بهار و تابستان چنین برابر می شود. پس اگر به دنبال یک استایل تابستانه و خاص برای دورهمی ها و مهمانی های خود هستید، این قسمت را به هیچ وجه از دست ندهید. برای دورهمی ها و مراسم های خودمانی بهترین گزینه استفاده از ست شومیز و شلوار است. شومیز و شلوار در عین زیبایی منحصر به فردی که دارد، بسیار خنک بوده و کار شما را برای ست کردن آیتم های مختلف راحت می کند. شما می توانید بسته به سلیقه خود این ست های جذاب را با کتونی یا صندل ست کنید.

شلوار گشاد

پارچه ای که برای دوخت این ست زیبا انتخاب می کنید باید زیبا، خنک و باکیفیت باشد. یکی از بهترین و پرفروش ترین پارچه ها برای دوخت ست شومیز و شلوار گشاد در تابستان، پارچه کراش است. پارچه کراش چروک پذیری بسیار کمی دارد. این پارچه درصد الیاف طبیعی بالایی داشته و در دراز مدت باعث تعریق بیش از اندازه شما نمی شود. 

استایل کژوال با شلوار گشاد

استایل کژوال به استایل هایی گفته می شود که در آن معمولا از آیتم های ساده با رنگ های خنثی استفاده شده باشد. به عبارت دیگر در استایل کژوال سادگی حرف اول را می زند. برای داشتن یک استایل کژوال خاص و زیبا در فصل تابستان می توانید از شلوار گشاد کمک بگیرید. این آیتم جذاب را بسته به سلیقه خود می توانید با شومیزهای بلند یا کت های کوتاه ست کرده و از زیبایی آن ها لذت ببرید.

شلوار گشاد

پارچه لینن و پارچه کرپ مازراتی می توانند دو گزینه بسیار عالی برای دوخت این مدل شلوار باشند. پارچه کرپ مازراتی چروک پذیری بسیار کمی دارد.پارچه لینن اما دیگر نیازی به معرفی ندارد. ست های اورسایز با پارچه لینن می توانند به عصای دست شما در تابستان تبدیل شوند. این پارچه ثبات رنگ بی نظیری دارد و بعد از شستشو دچار رنگ پریدگی و پرزدهی نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد