شناسه خبر: ۵۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد

پارچه کت و شلوار تابستانی

کت و شلوار تابستانی را با چه پارچه‌ ای بدوزیم؟ + ایده دوخت

با گرم شدن هوا، باید بدانید کت و شلوار تابستانی هم می توانید بپوشید اما باید با پارچه مناسب دوخته شود تا آزار دهنده نشود.

کت و شلوار تابستانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

آیتم های خنک برای فصل تابستان ضروری هستند و اگر شما هم مایل به پوشیدن کت و شلوار هستید، باید بدانید از چه پارچه ای برای دوخت آن استفاده کنید. اکثر افراد فکر می کنند کت و شلوار در استایل تابستانی جایگاهی ندارد اما تصور نادرستی است. شما می توانید با استفاده از پارچه های خنک برای خود کت و شلوارهای خنک و تابستانی را فراهم کنید. پس با ما همراه باشید.

چه پارچه هایی مناسب هستند؟

در نظر داشته باشید که پارچه ای برای دوخت کت و شلوار زنانه مناسب است که چند ویژگی مهم داشته باشد. این ویژگی ها به شما کمک خواهند کرد تا نتیجه کارتان بهتر شود.

  • پارچه شما باید ایستایی متوسط یا زیادی داشته باشد.
  • پارچه های ریزش دار به هیچ عنوان نمی توانند گزینه های مناسبی برای دوخت کت و شلوار زنانه باشند.
  • از آنجایی که قرار است از این کت و شلوار در فصل تابستان استفاده کنید، پارچه آن باید خنک باشد.
  • در استایل های تابستانه باید از پارچه هایی استفاده شود که چروک پذیری بسیار کمی دارند. در غیر این صورت به سرعت استایل شما خراب شده و زیبایی لازم را نخواهد داشت.

کت و شلوار

کت و شلوار زنانه شانتون، خاص و زیبا

یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت کت و شلوار زنانه در فصل تابستان، پارچه شانتون است. پارچه شانتون جزو پارچه هایی با آهار متوسط است. از این رو می توانید به راحتی بر روی آن انواع یقه ها را پیاده کنید.

کت و شلوار

پارچه شانتون یکی از پرفروش ترین پارچه های تابستانه است. این پارچه به علت الیاف طبیعی و مرغوبی که دارد، کیفیت بالایی داشته و از ایجاد بوی بد جلوگیری می کند. پارچه شانتون تنفس پذیری بی نظیری دارد. به همین دلیل می توانید از آن در روزهای گرم سال استفاده کرده و نگرانی از بابت تعریق بیش از اندازه نداشته باشید. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد پارچه شانتون، چروک پذیری کم این پارچه است. 

پارچه کتان، شیک و خوش دوخت

اگر پارچه ای مثل پارچه کتان را برای دوخت کت و شلوار خود در نظر بگیرید، استایل شما در نهایت یک استایل اسپرت و شیک خواهد بود. یکی از آیتم هایی که می توانید به راحتی این روزها در مزون های لباس پیدا کنید، کت و شلوارهای کتان هستند.

کت و شلوار

نمونه های باکیفیت این پارچه ثبات رنگی بالایی دارند. به همین دلیل بعد از شستشو دچار رنگ پریدگی نمی شوند. در نظر داشته باشید که پارچه کتان کمی چروک پذیر است. اما الیاف طبیعی این پارچه باعث می شود تا به یکی از محبوب ترین پارچه در فصل تابستان تبدیل شود. این پارچه آهار و ایستایی لازم برای دوخت کت و شلوار زنانه را دارد. کافی است یک بار پارچه کتان را از نزدیک لمس کنید تا متوجه ظرافت و زیبای آن بشوید. 

کت و شلوار جین، انتخابی جذاب و همه پسند

پارچه جین در نمونه های مختلفی تولید می شود. بعضی از نمونه های این پارچه ضخامت زیادی داشته و برای استفاده در تابستان مناسب نیستند. اما پارچه جین نازک که به آن جین کاغذی هم گفته می شود، جزو پرفروش ترین پارچه های تابستانه است.

کت و شلوار

پارچه جین به دلیل ظاهر اسپرت و زیبایی خود در بین قشر جوان محبوبیت بسیار زیادی دارد. اگر به دنبال یک پارچه شیک با چروک پذیری بسیار ناچیز هستید، بهتر است برای یک بار هم که شده پارچه جین را امتحان کنید. مطمئنا این پارچه می تواند به یکی از آیتم ها کاربردی و عصای دست شما در فصل تابستان تبدیل شود. برای زیباتر شدن کت و شلوار خود می توانید از جیب های بزرگ بر روی کت و شلوار خود بهره ببرید. از آنجایی که قیمت پارچه جین بسیار مناسب است، خرید این پارچه و دوخت آن می تواند یک انتخاب هوشمندانه برای کاهش هزینه هایتان باشد.

 

پارچه لینن، خنک و کاربردی

پارچه لینن دیگر نیازی به معرفی ندارد. کیفیت، خنکی و ظرافت این پارچه مثال زدنی است. کافی است یک بار آن را امتحان کرده باشید تا شما هم به طرفداران پر و پا قرص این پارچه تبدیل شوید. پارچه لینن از الیاف طبیعی مرغوبی تهیه شده است.

کت و شلوار لینن

به همین علت در روزهای گرم تابستان از عرق کردن بیش از اندازه و ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می کند. پارچه لینن از جمله پارچه های تابستانی است که تنفس پذیری بالایی دارد. همین تنفس پذیری پارچه لینن باعث می شود تا با این پارچه به هیچ عنوان احساس رطوبت در روزهای گرم تابستان نداشته باشید. دقت داشته باشید که پارچه لینن نسبت به ویژگی های بی نظیر خود قیمت بسیار معقولی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد