شناسه خبر: ۵۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد

استایل با رنگ آبی کاربنی | بهترین ست آبی کاربنی

مانتو آبی کاربنی، خنک ترین رنگ سال، با چی ست میشه؟

یکی از محبوب ترین رنگ های بهار و تابستان امسال، آبی کاربنی است که باید بدانید در کنار چه رنگ هایی جذاب تر می شود.

ست کردن آبی کاربنی

پر بازدید

ترینی‌ها :

لباس آبی کاربنی در بهار و تابستان جزو پرکاربردترین رنگ هاست و امسال هم به شدت ترند شده است. برای ست کردن لباس آبی کاربنی بهتر بدانید چه ترکیب رنگ هایی شیک تر می شود. همراه ما باشید تا اصول ست کردن لباس آبی کاربنی را یاد بگیرید.

آبی کاربنی + بنفش

آبی کاربنی

آبی کاربنی با بنفش بی‌نظیر می‌شود. اگر دو سایه مناسب هم را انتخاب کنید، استایل شیکی خواهید داشت.

رنگ آبی کاربنی + نسکافه ای

آبی کاربنی

اگر به برنامه خاصی دعوت شده اید، یا جشنی در پیش دارید نسکافه ای و آبی کاربنی را با هم ست کنید. این دو رنگ برای هر نوع تیپ و استایل چه کژوال و چه رسمی زیبا به نظر می‌رسند.

رنگ آبی کاربنی + کرم

آبی کاربنی

ست آبی کاربنی با کرم حرف ندارد. این رنگ درست مانند سفید به خوبی با آبی کاربنی ست می‌شود و باعث می‌شود هنگام انتخاب رنگ برای لباس‌تان کمتر معطل شوید و زودتر با یک استایل جذاب خانه را ترک کنید.

ست کردن آبی کاربنی با خاکستری

ست کردن آبی

اغلب کمتر کسی آبی کاربنی را با خاکستری ست می‌کنند، ولی برعکس ترکیب آبی کاربنی با خاکستری تیره فوق العاده است. برای مردان پوشیدن شلوار خاکستری تیره با پیراهن آبی کاربنی باعث می‌شود، زیباتر به نظر برسند. همچنین این دو رنگ برای ملاقات های رسمی ست مناسبی هستند.

رنگ آبی کاربنی + قرمز

آبی کاربنی

برای شیک‌تر دیده شدن و در عین حال داشتن ظاهری شاد، حتما قرمز و آبی کاربنی را با هم ست کنید. این دو رنگ متضاد در کنار هم به خوبی ست و باعث می‌شوند جذاب‌تر به نظر بیایید. اگر به جشنی دعوت شده اید، لباس مجلسی آبی کاربنی‌تان را با کفش و رژ قرمز ست کنید.

ست کردن رنگ آبی کاربنی با سرخابی و سفید

آبی کاربنی

ترکیب سرخابی، سفید و آبی کاربنی همان ترکیب سه رنگ بی‌نظیری است که همه دوست دارند انتخابش کنند. فرقی نمی‌کند آبی کاربنی و سرخابی را برای لباس با اکسسوری های سفید ست کنید، یا سفید و سرخابی را با آبی کاربنی ترکیب کنید، در هر حالتی این سه رنگ استایل‌تان را کامل می‌کنند.

آبی کاربنی + زرد

آبی کاربنی

رنگ گرم زرد با آبی کاربنی باعث می‌شود در روزهای ابری زمستان اصلا احساس خستگی نداشته باشید. این دو رنگ در ترکیب لباس‌ها بهترین هستند. اگر تیپ مینیمال را دوست دارید، سعی کنید از سایه های مختلف آبی کاربنی برای لباس و از اکسسوری‌ها با رنگ ملایم زرد استفاده کنید.

آبی کاربنی + مشکی

آبی کاربنی

رنگ همیشگی ما مشکی با آبی کاربنی در طیف های مختلف ست می‌شود. سعی کنید شلوار‌تان را با مانتوی آبی کاربنی و شال آبی و مشکی ست کنید، به خصوص اگر به یک مهمانی رسمی دعوت شده اید و میان انبوهی از لباس ها و رنگ‌ها نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید. بی‌شک این ترکیب رنگی انتخاب مناسب و عاقلانه با ریسک پایین خواهد بود.

آبی کاربنی + سبز

آبی کاربنی

درست مانند رنگ‌های شاد دیگر، بی‌شک آبی کاربنی و سبز نیز ست خوبی می‌شوند، زیرا در تضاد با هم قرار دارند اما وقتی کنار هم قرار بگیرند، تصویر زیبایی خلق می‌کنند. به همین دلیل است که اکثرا مردان ترجیح می‌دهند پیراهن سبزشان را با شلوار آبی کاربنی تیره ست کنند. این دو رنگ برای استایل مردانه و زنانه مناسب است.

نارنجی + آبی کاربنی

آبی کاربنی

نارنجی بهترین رنگ برای ست کردن با آبی کاربنی است. همانطور که می‌دانید نارنجی رنگی گرم و شاد است که کنار آبی کاربنی هارمونی خاصی ایجاد می‌کند. پس حتما مانتوی آبی کاربنی را با شال نارنجی ست کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد