شناسه خبر: ۱۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد

ست کردن رنگ ها با سبز ترند | ست کردن لباس سبز

ایده استایل با رنگ سبز، راه ساده برای جوان‌ تر شدن | 10 رنگی که باید با سبز بپوشید!

رنگ سبز، یکی از رنگ های جذاب و پرنشاطی است که می‌تونه باعث درخشش شما در هر جمعی بشه. به‌ شرط اینکه از رنگ‌های درستی برای ست کردن استفاده بشه. در این مطلب بهت می گیم چه رنگی مناسبه.

ست کردن رنگ سبز

پر بازدید

ترینی‌ها :

بسیاری از افراد اهل ریسک پذیری نیستند و به سراغ رنگ های نود و خنثی برای استایل خود می روند، اما نباید قدرت ست کردن با رنگ های شاد و جسورانه را نادیده گرفت. رنگ سبز یکی از رنگ های زنده و پرنشاطی است که استایل شما را منحصر به فرد می کند اما باید بدانید برای ست کردن از چه رنگ هایی استفاده کنید. بنابراین اگر می خواهید از رنگ سبز ترندی در پوشش خود استفاده کنید، بهتر است ابتدا اصول ست کردن دیگر رنگ ها با آن را بدانید.

چه رنگ هایی برای ست کردن با رنگ سبز ترندی مناسب هستند؟

برای ست کردن درست رنگها‌ در هر زمینه‌ای باید طبع رنگ را بشناسید. رنگ سبز طبعی سرد دارد، پس هنگام ست کردن حواستان باشد که در کنارش رنگ های گرم را استفاده کنید. اما یکی از نکاتی که باید در ست کردن رنگ لباس‌ دقت کنیم، یکی رنگ پوستمان هست  و یکی هم موقعیت نسبی رنگ‌ها نسبت به هم

 

سبز ترندی

1- استایل رنگ سبز با سیاه

انتخاب رنگ مشکی در کنار رنگ سبز به عنوان رنگ مکمل بسیار شیک است. اگر لباس مردانه سبز دارید و یا مانتو بلند سبز پوشیده اید، رنگ مشکی برای شلوار شما، شال و یا کلاه بسیار مناسب است. شاید جالب باشد که بدانید، رنگ مشکی برای جلوه بیشتر رنگ سبز، انتخاب مناسبی است.

سبز و مشکی

 

2- استایل سبز و سفید

رنگ سفید، یک رنگ پایه است که با ترکیب هر رنگ شاد و زنده‌ای عالی است. هر سایه و تناژی از رنگ سبز با رنگ سفید به‌خوبی ست می‌شود و استایلی ملیح و آرام به شما می‌دهد. در واقع رنگ سفید هم می‌تواند، تا حدودی رنگ سبز را خنثی کند و هم می‌تواند، به رنگ سبز فرصت بیشتری برای خودنمایی دهد.

رنگ سبز و سفید

3- رنگ سبز با قرمز

رنگ قرمز، بیشتر به رنگ های سبز تیره، مانند سبز یشمی و لجنی میاد.اگر مانتو سبز دارید، یکی از رنگ هایی که برای شال شما مناسب است، قطعا رنگ قرمز هست. به کار رفتن خطوط چهارخانه و طرح هایی شبیه این محشر میشود.  ترکیب رنگ قرمز و سبز، انتخاب اصلی برند معروف گوچی است.

رنگ سبز و قرمز

رنگ پاستلی رو اینطوری ست کنی، کسی به گرد پات نمیرسه!

4- استایل سبز و صورتی

یکی از رنگ‌هایی که با سبز فوق‌العاده می‌شود و شاید از تصورات ما دور باشد؛ صورتی یا سرخابی است. با توجه به اینکه چه تناژی از رنگ سبز را برگزیده‌اید، می‌توانید دست به انتخاب تناژ صورتی هماهنگ با آن بزنید. این ترکیب رنگ از طبیعت الهام گرفته شده‌است و به طرز شگفت‌آوری جذاب است.

رنگ سبز و صورتی

5- ست کردن سبز با نارنجی

در چرخه رنگ بعد از قرمز که دقیقا مکمل رنگ سبز می‌باشد، رنگ نارنجی هم نزدیک‌ترین رنگ برای تکمیل سبز به‌شمار می‌رود و ترکیب این دو رنگ بسیار متداول و محبوب است. اگر دوست دارید، حال و هوایی پرانرژی و پرجنب و جوش به استایل‌تان بدهید؛ از ترکیب رنگ سبز و نارنجی غافل نشوید. این دو رنگ به‌خوبی در کنار هم می‌نشینند.

رنگ سبز و نارنجی

 

6- ست کردن رنگ سبز با آبی

همانطور که میدانید، رنگ سبز جزو رنگ‌هایی هست که با سختی با هر رنگی ست میشود. اما تا حدودی تنالیته و طیف گسترده رنگ سبز به کمک این رنگ می‌آید. رنگ آبی یکی از دو رنگ اصلی تشکیل دهنده رنگ سبز هست. این رنگ بدلیل قرار داشتن در ذات رنگ سبز، انتخاب اول شیک پوشان هست.

رنگ سبز و آبی

7- استایل سبز و سورمه‌ ای

این ترکیب رنگ بسیار لوکس و شیک است و برای یک مهمانی رسمی و مجلل توصیه می‌شود. برای بهتر به نمایش گذاشتن این استایل می‌توانید از جواهرات یا اکسسوری‌های طلایی استفاده کنید و یا پارچه‌ای را انتخاب کنید که پترن‌های طلایی داشته‌باشد. دقت کنید که تناژهای تیره‌تر رنگ سبز با سورمه‌ای جلوه‌ای درخشان و شیک ایجاد می‌کنند.

رنگ سبز و سورمه ای

8- استایل سبز و زرد

برای داشتن استایلی شاد که سرشار از طراوت و تازگی است، ترکیب سبز و زرد در کنار هم، بهترین گزینه خواهد بود. ترکیب رنگ سبز و زرد یکی از شادترین پالت‌های رنگی است که استایلی منحصربه‌فرد و شاخص برای شما می‌سازد. رنگ زرد یادآور درخشش خورشید و رنگ سبز تداعی‌کننده طبیعت است و قرار گرفتن این دو رنگ در کنار هم هارمونی زیبایی دارد و یک استایل جسورانه و به‌یادماندنی می‌سازد.

رنگ سبز و زرد

9- ست رنگ سبز و بنفش

بنفش از ترکیب رنگ قرمز و آبی بدست می‌آید. بکار بردن ترکیب آنها، یعنی رنگ بنفش در ست رنگ سبز یکی از گزینه های خوب برای محافل و مهمانی هاست. ترکیب این دو رنگ اغلب بدون طرح خاص از اشکال بر روی پارچه، در لباس های زنانه مثل کت و دامن و یا کت و شلوار بکار میرود. اگر می‌پرسید چه رنگی به سبز می‌آید بهتر است بدانید بنفش یکی از بهترین پاسخ‌ها خواهد بود.

رنگ سبز و بنفش

این رنگ ها همیشه مده! | از این رنگ ها همیشه استفاده کن!

10- استایل سبز و طوسی

طوسی رنگ خنثی و پرکاربردی است که با سبز به‌خوبی ست می‌شود و یک استایل بی‌عیب و نقص را نمایش می‌دهد. اگر دوست دارید استایلی پیچیده و جذاب داشته‌باشید؛ به سراغ سایه‌های روشن رنگ طوسی بروید و اگر می‌خواهید ظاهری دراماتیک‌تر داشته‌باشید؛ سایه‌های تیره‌تر آن را امتحان کنید.

رنگ سبز و طوسی

 

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    محشره عالی واقعا گل کاشتن ممنونم انسان شاد می شده

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد