شناسه خبر: ۵۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

رنگ مناسب تابستان | ست کردن رنگ ها در تابستان

رنگ هایی که جون میده تابستون امسال بپوشی | ست کردن شومیز و شلوار تابستانی + تصاویر

برخی رنگ های تابستانی اینقدر خنک و دلپذیر هستند که تحمل روزهای گرم را برایمان آسان تر می کنند. همراه ما باشید تا این رنگ ها بشناسید.

رنگ پاستلی

پر بازدید

ترینی‌ها :

رنگ مناسب تابستان، باید دلپذیر، شاد و خنک انتخاب شود. کنار هم قرار دادن لباس هایی که رنگ مناسب تابستان را داشته باشند، کار آسانی نیست و باید این پالت های رنگی را بشناسید. همراه ما باشید تا با رنگ مناسب تابستان آشنا شوید و از استایل های تابستانی که قرار دادیم ایده بگیرید.

۱. سبز زیتونی

این رنگ ملایم بهاری مانند شتری و بژ حتی اگر استایل اسپرت هم با آن داشته باشید، بسیار شیک به نظر می‌رسد.

استایل تابستانی

۲. سبز زمردی

سبز زمردی هم یکی از رنگ‌های پرطرفدار برای تابستان است که در صورت ترکیب شدن با رنگ‌های تیره به جای ست شدن با رنگ‌های روشن و براق کارایی بسیاری برای این فصل خواهد داشت.

استایل تابستانی

۳. آبی آسمانی

آبی آسمانی بر خلاف سبز زیتونی هم به تنهایی و هم به عنوان رنگ پس زمینه کارایی بسیاری دارد. این رنگ به عنوان یک رنگ خنثی به خوبی با هر رنگ آبی ست شده و در ترکیب با صورتی روشن بسیار عالی به نظر می‌رسد.

استایل تابستانی

۴. زرد

با وجود اینکه رنگ‌های پاستلی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در بین خانم‌ها هستند اما زرد تیره و نئونی هم اخیرا طرفدارهای بسیاری پیدا کرده‌اند.

استایل تابستانی

۵. قرمز

رنگ قرمز نماد انرژی، توانایی و قدرت است. بنابراین همیشه باید آن را در قسمت‌های جلو و مرکز کمد لباس خود قرار دهید.

ست کردن رنگ لباس تابستونی رو از پرنده ها یاد بگیر + تصاویر

۶. صورتی

صورتی یکی از رنگ‌های کاربردی است. پیراهن‌ها یا شلوارهای صورتی در ترکیب با شلوار جین آبی یا مشکی، شلوارک سرمه‌ای یا خاکی یا حتی شلوار کتان سبز عالی به نطر می‌رسند.

استایل تابستانی

۷. بنفش پاستلی

در فصل تابستان از رنگ بنفش کم‌رنگ استفاده کنید. لباس بنفش روشن با شلوار جین سفید و شلوار کتان شنی به خوبی ست می‌شود.

استایل تابستانی

۸. رنگ‌های خنثی

رنگ‌های خنثای مناسب فصل تابستان شامل بژ، سفید و طوسی روشن هستند و جایگزین‌های مناسبی برای افرادی که رنگ‌های روشن را دوست ندارند، به شمار می‌روند.

استایل تابستانی

۹. سفید

تابستان فرصت بسیار مناسبی برای پوشیدن رنگ سفید است. لباس‌های سفید رنگ بسیاری وجود دارند که می‌توانید در فصل تابستان آن‌ها را با مدل‌های دلخواه شلوار، شلوارک یا دامن خود ست کنید.

با لباس سفید یه استایل شیک و تو دل برو بساز!

استایل تابستانی

۱۰.‌ خاکی

رنگ‌های شنی مانند خاکی، قهوه‌ای مایل به زرد و بژ برای فصل تابستان بسیار شیک و مناسب هستند. لباس‌های بالاتنه و پایین تنه به این رنگ‌ها استایل ساحلی‌ای را ایجاد می‌کنند.

۱۱. فیروزه‌ای

فیروزه‌ای یکی دیگر از رنگ‌هایی است که در ماه‌های تابستان بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. پولوشرت فیروزه‌ای رنگ یک گزینه‌ی عالی برای اضافه کردن به کمد لباس تابستانه است.

۱۲. سرخابی

استایل تابستانی خود را با رنگ سرخابی برجسته‌تر کنید. این رنگ استوایی بین صورتی و بنفش قرار دارد و با بسیاری از رنگ‌ها ست می‌شود.

رنگ پاستلی رو اینطوری ست کنی، کسی به گرد پات نمیرسه!

استایل تابستانی

استایل تابستانی

 

استایل تابستانی

استایل تابستانی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد