شناسه خبر: ۴۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد

مانتو برای افراد قد کوتاه | مدل مانتو برای افراد چاق | مانتو برای افراد شکم دار

مدل مانتوهایی که شما رو لاغرتر نشون میده + تصاویر

مدل مانتوهایی که در ادامه برای شما قرار دادیم، قد شما را کشیده تر و شما را لاغرتر نشان می دهد. در ادامه ببینید.

مدل مانتو

پر بازدید

ترینی‌ها :

مدل مانتو می تواند تاثیر زیادی در کشیده و لاغر دیده شدن شما داشته باشد. شما با انتخاب مدل مانتو می توانید استایل جذاب تری برای خود بسازید. در ادامه با مدل مانتو های مناسب برای لاغرتر دیده شدن آشنا شوید.

1. مانتو رنگ تیره

مانتو رنگهای تیره مانند آبی سرمه ای، مشکی، شکلاتی و زرشکی به دلیل خطای دیدی که برای بیننده ایجاد می کنند، در لاغر نشان دادن شما بسیار موثر است.

مدل مانتو

اینکه شما از سر تا پا در محیط کار و … به رنگ سیاه دیده شوید شاید در نظر خودتان شیک و باکلاس باشد اما باید بدانید که ظاهر شما بی روح و تاریک به نظر می رسد. پس بهتر است اگر به رنگ مشکی علاقه زیادی دارید از یک اکسسوری رنگ روشن مناسب مثل کیف و با کمربند استفاده کنید تا تضاد رنگی زیبایی ایجاد کنید و از آن همه رنگ تیره خلاص شوید.

2.ست مانتو یک رنگ

لباس های هم رنگ بپوشید تا لاغرتر به نظر برسید. پوشیدن لباس فرم شما را لاغرتر نشان می دهد. پوشیدن رنگ تک رنگ در نشان دادن خط صاف بدن شما تاثیر بسزایی دارد.

ست مانتو یک رنگ

پوشش تک رنگ چشم ها را گمراه می کند و اغلب ظاهر بلندتر و باریک تری به بدن شما می بخشد، اما پوشیدن دو رنگ مانتو و شلوار بدن شما را در چشم بیننده به دو قسمت تقسیم می کند و در صورت اشتباه، قد کوتاه تر و چاق تر به نظر می رسد.

3. مانتو کاملا اندازه و سایز

برای لاغرتر به نظر رسیدن، از پوشیدن مانتو تنگ یا خیلی گشاد خودداری کنید و مانتو های ساده ای را انتخاب کنید که به شکل بدن هستند تا بدن شما کشیده تر به نظر برسد. شما باید لباسی را انتخاب کنید که متناسب با فرم طبیعی بدن شما باشد و بهترین فرم را به شما نشان دهد.

مانتو کاملا اندازه و سایز

زنان بزرگسال باید مانتو هایی را خریداری کنند که دارای شکاف های جانبی هستند تا هنگام حرکت کمتر آزاردهنده باشند. برای مثال مانتو های کتی و استایل فرمال اندام شما را فیت و خوش هیکل نشان می دهد.

4. مانتو راه راه عمودی

اگر می خواهید لاغر و نازک به نظر برسید، یک کت راه راه عمودی انتخاب کنید و سراغ لباس هایی با راه راه افقی نروید. نوارهای عمودی علاوه بر اینکه افراد را لاغرتر نشان می دهند،نقش پر رنگی دربلندتر نشان دادن افراد دارند.

مانتو راه راه

علاوه بر طرح پارچه برش لباس هم می تواند اندام شما را کشیده نشان دهد. پارچه های راه راه با خطوط باریک اگر به صورت عمودی در لباس به کار برده شوند، اندام را لاغر و بلند نشان می دهند. پس خانم های چاق بهتر است با پارچه راه راه با خطوط باریک لباس بدوزند و یا لباس و مانتوی با طرح پارچه راه راه باریک را انتخاب کنند.

5. مانتو با یقه هفت کشیده

مانتوهایی که یقه های بزرگ و کشیده دارند باعث میشوند که بالا تنه ی شما کشیده تر و بلند تر به نظر بیاند به همین خاطر هم برای خانم هایی که قامت خیلی بلندی ندارند به انتخاب فوق العاده است. البته این دست از مانتو ها روی لاغر تر نشان دادن اندام شما هم تاثیر می گذارند.

مانتو با یقه هفت کشیده

از جمله مدل یقه های مناسب می توان به: یقه آمریکایی، یقه آرشال، یقه انگلیسی با دال یقه دهان ماهی، یقه الماسی و انواع دیگر یقه های بلند بر پایه هفت اشاره کرد.

6. مانتو های کتی

مانتوهای کتی همانطور که از اسمشان پیدا است، مانتوهایی هستند که به سبک کت مردانه دوخته می شوند. این مانتوها در انواع جلو باز و دکمه دار وجود دارند. مانتو کتی در دو مدل مجلسی و اسپرت وجود دارد. مدل غالب بیشتر مانتوهای کتی به صورت مجلسی است.

مدل مانتو

این مانتو ها به خاطر قد کوتاه و برش هایی که دارند باعث میشوند که پاهای شما کشیده تر و در نتیجه قدتان بلند تر به نظر بیاید. فرقی هم نمی کند که از مانتوهای کتی جلو بسته خوشتان می آید یا جلو باز.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان