شناسه خبر: ۵۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد

سقوط کودکان از پرتگاه در شهرستان دنا

خبر شوکه کننده امروز: سقوط 2 کودک از پرتگاه به دلیل سهل انگاری مادر

2 کودک 6 و 9 ساله در یکی از روستاهای ایران به دلیل سهل انگاری مادر و سقوط از پرتگاه جان خود را از دست دادند.

حوادث

پر بازدید

ترینی‌ها :

سقوط 2 کودک از پرتگاه دل همه را خون کرد! خبری مبنی بر سقوط 2 کودک از پرتگاه منتشر شده است که به تلخ ترین خبر روز تبدیل شد. جزئیات کامل حادثه سقوط 2 کودک از پرتگاه را در ادامه بخوانید.

 دو فرشته کوچک، با خیال آسوده مادرشان در کنار دره‌ای آرام می‌نشستند. اما سرنوشت بی‌رحمانه‌ای مهیا شده بود که زندگی آن‌ها را از دست بدهند. در یک صبح آرام، مادر با دو فرزندش به منطقه‌ای خیره‌کننده از طبیعت رفته بودند. اما این سفر آرام و خوش‌بینانه به فاجعه‌ای تلخ و پر از اشک و غم تبدیل شد.

  آتش سوزی مرگبار در یک شهربازی جان حداقل 27 کودک را گرفت!

یک تصادف تلخ که پایان زودرسی به دو دل زیبای کوچکی بخشید. آن موقع مادر، که از فرزندانش مراقبت می‌کرد، ناگهان صدای پرتگاهی را شنید. اما پیش از آنکه بتواند واکنش نشان دهد، خودرو به سمت پرتگاه حرکت کرد و دو فرشته کوچک را با خود به فاجعه کشاند. اعلام مرگ دو کودک عزیز، جامعه را به شوک فراوانی فرو برد.

دو دلی کوچک، با تمامی آرزوها و امیدهایشان، ناگهان از میان بریدند و این واقعه تلخ برای همه‌ی ما دردناک و سخت بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد