شناسه خبر: ۵۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد

سریال جایگزین گیلدخت | زمان پخش سریال وضعیت سفید

جایگزین «گیلدخت» در شبکه آی فیلم تغییر کرد + زمان پخش

با پایان سریال در حال پخش «گیلدخت» ، سریال جایگزین آن مشخص شده است که می توانید در ادامه ببینید.

گیلدخت

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال گیلدخت به قسمت پایانی خود رسیده است و آی فیلم سریال جایگزین آن را مشخص کرده است. اگر دنبال کننده سریال گیلدخت بوده اید شاید برایتان جالب باشد که چه سریال جایگزین آن می شود. قرار است پس از پایان سریال گیلدخت، سریال وضعیت سفید جایگزین آن شود. جزئیات را در ادامه بخوانید.

 شبکه آی فیلم در ابتدا اعلام کرد که با پایان سریال گیلدخت، از یکشنبه 30 اردیبهشت هر شب ساعت 22 مجموعه تلویزیونی وضعیت سفید از شبکه آی فیلم پخش می‌شود.

این سریال به کارگردانی حمید نعمت الله و با نقش آفرینی ابوالفضل پورعرب، عباس غزالی، افسانه بایگان و لیندا کیانی ساخته شده است. داستان فیلم به شروع موشک باران تهران در زمان جریان جنگ برمی‌گردد. 

اما با گذشت زمان و چندین بار تصمیم متفاوت شبکه آی فیلم، بلاخره تصمیم بر این شد که سریال «هشت و نیم دقیقه» جایگزین گیلدخت شود.

اولین قسمت سریال "هشت و نیم دقیقه"به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی از 30 اردیبهشت پخش شد. بازیگرانی چون سام درخشانی، پژمان بازغی، شبنم قلی‌خانی، آشا محرابی، فرناز رهنما، الهه حصاری، بهرنگ علوی، مزدک رستمی و سیامک اطلسی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

سریال هشت و نیم دقیقه

خلاصه داستان: وقوع یک تصادف رانندگی منجر به مرگ همسر و پدر همسر "یکتا" می‌شود. یکتا و فرزندش که از شرایط خوبی در زندگی برخوردار بوده‌اند، پس از این حادثه در شرایط نامناسب مالی قرار می‌گیرند. او تلاش می‌کند تا با غلبه بر مشکلات خود و فرزندش، روزهای سخت زندگی را سپری کند و ...

بر اساس این گزارش، سریال «هشت و نیم دقیقه» که جایگزین سریال «گیل‌دخت» شده است؛ به صورت دوقسمتی، هر شب ساعت 22 از آی‌فیلم فارسی پخش و تکرار آن نیز در دو نوبت 6 بامداد و 14 صبح روز بعد خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

  • دانش مقدم ارسالی در

    خیلی فیلم بدیه

  • الهه ارسالی در

    به نظرم این سریال اصلا به دردنمیخوره خواهشا پخش نکنید

  • ناشناس ارسالی در

    کاش سریال دودکش وپخش میکردین

  • ناشناس ارسالی در

    میشه سریال دودکش وپخش کنید ممنون

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد