شناسه خبر: ۵۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد

صحبت پوری بنایی درباره گوگوش | خیانت گوگوش به پوری بنایی

خیانت گوگوش به بازیگر زن مشهور افشا شد! + ویدیو

پوری بنایی در مصاحبه خود، افشاگری هایی را در مورد گوگوش انجام داد که واکنش زیادی همراه داشت.

گوگوش

پر بازدید

ترینی‌ها :

گوگوش خواننده لس آنجلسی ایرانی، مدتی با بهروز وثوقی ازدواج کرد اما مانند تمام ازدواج هایش خیلی زود به طلاق ختم شد. پوری بنایی بازیگر زن ایرانی افشاگری هایی را در مورد گوگوش منتشر کرد. در این ادامه می توانید صحبت های پوری بنایی در مورد گوگوش را بشنوید.

ویدئویی مشاهده کنید از صحبت‌های پوری بنایی (بازیگر سینمای قبل از انقلاب) که درخواست نامزد سابقش (بهروز وثوقی) بعد از جدایی از فائقه آتشین (گوگوش) را تعریف می‌کند. بهروز وثوقی و پوری بنایی دو همکار و دوست صمیمی بودند که کم کم این دوستی به عشق و در نهایت به نامزدی این دو در سال ۵۵ ختم شد. مدتی به همین منوال گذشت تا اینکه سر و کله فائقه آتشین (گوگوش) پیدا شد.

گوگوش در دوران نامزدی پوری و بهروز درگیر مسائل طلاق از همسرش محمود قربانی بود و حتی در این خصوص از بهروز هم کمک های زیادی گرفت. در نهایت گوگوش رابطه خود را با پوری و بهروز وثوقی تنگاتنگ کرده و بالاخره دل بهروز را برد و بین پوری و بهروز جدایی انداخت و خود با بهروز ازدواج کرد که این زندگی به یکسال نرسیده به جدایی ختم شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد