شناسه خبر: ۴۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد

شوهران گوگوش | ازدواج های گوگوش | شوهر آخر گوگوش

چرا گوگوش 4 بار ازدواج کرده؟ + عکس همسران

در ادامه می توانید لیستی از تمام ازدواج های گوگوش و دلیل طلاق گرفتن او را ببینید.

گوگوش

پر بازدید

ترینی‌ها :

قائقه آتشین با نام گوگوش متولد سال 1329 است. اخیرا ماجرای ازدواج گوگوش و رها اعتمادی باعث تعجب و سوژه همه شد. عمل های متعدد زیبایی و ازدواج های مکرر او را همیشه در صدر حاشیه ها بوده است. در ادامه لیستی از همسران متعدد گوگوش را قرار دادیم.

ازدواج اول و شهرت + طلاق

در سال 1346 وقتی 17 ساله بود با شخصی بنام محمود قربانی ازدواج کرد و سال بعد صاحب یک فرزند پسر بنام کامبیر شد، سپس برای آموزش موسیقی به فرانسه رفت «محمود قربانی» کاباره داری پرنفوذ و ثروتمند، بسیار بداخلاق و دائم الخمر بود که بارها زنان خواننده آن دوران را کتک زده بود. گوگوش هم ناچار بود علاوه بر تحمل تحقیرها، تمام درآمد فعالیت خود در کاباره را به محمود قربانی بدهد. این زندگی بعد از 5 سال به طلاق ختم شد.

ازدواج های گوگوش

ازدواج دوم و سوم گوگوش

گوگوش در سال 1354 با شوهر بهترین دوست خود پوری بنایی بنام بهروز وثوقی ازدواج کرد ازدواج دوم گوگوش با "بهروز وثوقی" در واقع برای رهایی از دست شوهر اولش بوده است. بنا بر این روایت، گوگوش برای رهایی از آن زندگی جهنمی، به این هنرپیشه معروف فیلم فارسی پناه برد که در دهه پنجاه در اوج شهرت قرار داشت و پای ثابت مهمانی های دربار بود. اما این زندگی یک سال دوام نیاورد و به طلاق دوم وی انجامید او در سال 56 با همایون مصداقی صاحب چند شرکت بیمه ازدواج کرد.

ازدواج های گوگوش

انقلاب اسلامی

بعد از انقلاب به همراه همسرش از لس آنجلس به ایران بازگشت و بعد از یک ماه بازداشت با تعهد به عدم فعالیت به زندگی عادی خود بازگشت، او 12 سال با همسرش در ایران زندگی کرد و در نهایت سال 1368 از وی جدا شد.

ازدواج های گوگوش

ازدواج چهارم و خروج از ایران

گوگوش در سال 1370 با مسعود کیمیایی کارگردان صاحب نام سینما ازدواج کرد 9 سال بعد سال 79 به پیشنهاد یک تیم فیلمساز توانست با گرفتن پاسپورت از اداره گذرنامه از ایران خارج شود. بعد از حضور در کانادا قرار داد همکاری چندین کنسرت را بست او سال 82 از کیمیایی جدا شد و سال 83 و 85 دو آلبوم منتشر داد که موجب استقبال بی نظیر از وی شد.

ازدواج های گوگوش

ازدواج آخر گوگوش با رها اعتمادی

ازدواج رها اعتمادی و گوگوش

برخی از منابع نزدیک به این زوج، چون شهرام شب‌پره، اعلام کرده‌اند که خانم گوگوش و رها ازدواج کرده‌اند و احتمالا اگر ادعای پدر رها صحیح باشد این کار آن‌ها جنبهٔ نمادین و اعلام رسمی این خبر را خواهد داشت. گوگوش ۷۳ ساله و رها اعتمادی ۴۰ ساله از طریق شبکه‌ی منوتو با یکدیگر آشنا شدند و رها پس از استعفا از آن شبکه با گوگوش به امریکا مهاجرت کرد و به عنوان ترانه‌سرا و مدیر برنامه با این خواننده‌ی کهنه‌کار همکاری دارد. گوگوش در مصاحبه اخیر خود گفته است که چنین خبری شایعه ای بیش نیست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان