شناسه خبر: ۵۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد

عجیب ترین خواهران دوقلوی جهان | جون و جنیفر گیبونز | دوقلوهای خاموش

«تله پاتی» عجیب دوقلوها براشون گرون تموم شد! + تصاویر

عجیب ترین دوقلوهای دنیا که زبه دوقلوهای خاموش مشهور هستند زندگی بسیار پر رمز و رازی داشتند که در آخر منجر به مرگشان شد. در ادامه بخوانید.

دوقلوهای خاموش

پر بازدید

ترینی‌ها :

دوقلوهای خاموش عنوان زندگی خواهران دوقلویی است که زندگی بسیار متفاوت از دیگران داشتند. شباهت این دوقلوهای خاموش و صحبت نکردنشان با دیگران باعث شد خیلی زود مرکز توجه تمام جهان شدند. ماجرای زندگی تلخ دوقلوهای خاموش را در ادامه بخوانید.

“جون و جنیفر گیبونز” دوقلو‌هایی بودند که در سال ۱۹۶۳ در باربادوس در بریتانیا متولد شدند. آن‌ها در همان سن کودکی هم بسیار ساکت بودند و زیاد با کسی حرف نمی‌زدند. بعد از آن، پدر و مادر آن‌ها متوجه شدند که بچه هایشان لال نیستند و توانایی صحبت کردن را دارند. اما آن‌ها فقط با یکدیگر حرف می‌زدند و حرف زدنشان هم با یک زبان خاص بود که فقط خودشان می‌فهمیدند.

دوقلوهای خاموش

پدر مادر آن‌ها سعی کردند تا این دو دختر را از یکدیگر جدا کنند و آن‌ها را به مدرسه‌های جدا فرستادند تا آن‌ها مجبور شوند تا با انسان‌های دیگر ارتباط برقرار کنند. اما خب این موضوع، کار را خراب کرد و وقتی این دختر‌ها به خانه برگشتند، شروع به محافظت از همدیگر در برابر دنیای بیرون کردند.

در کریسمس سال ۱۹۷۹ پدر و مادرشان به هر دختر یک دفترچه خاطرات و این دو نفر به سرعت و به طرز مرموزانه شروع به نوشتن در آن دفتر کردند. آن‌ها داستان‌های عجیب و غریب و ترسناکی درباره افرادی که جرم و جنایت‌های وحشتناکی انجام می‌دادند نوشتند و بعد از مدتی آن‌ها خودشان شروع به انجام برخی جرم‌ها مانند ایجاد حریق و حمله به افراد کردند.

دوقلوهای خاموش

در نهایت آن‌ها دستگیر شدند و قاضی آن‌ها تصمیم گرفت تا آن‌ها را به بیمارستان روانی بفرستد تا درمان شوند. با اینکه در بیمارستان روانی، این دو دختر از همدیگر جدا شده بودند، اما دکتر‌ها را با اعمال یکسانی که در حین جدایی از همدیگر انجام می‌دادند شوکه کردند. آن‌ها دقیقا مانند همدیگر حرکت می‌کردند و در یک زمان خاص و در یک نقطه خاصی از سلول‌ها می‌ایستادند.

بعد از مدتی، یک روزنامه نگار به نام مارجری والاس پیدا شد و برای این دو دختر جنگید تا اینکه آن‌ها را به یک بیمارستان معمولی منتقل کردند. قبل از منتقل شدن، جنیفر به مارجری گفت که یکی از ما دوقلو‌ها باید بمیرد. او گفت که آن‌ها تصمیم گرفتند تا یکی از آن‌ها بمیرد تا آن یکی بتواند زندگی مستقل و اجتماعی را مانند یک انسان معمولی داشته باشد. در نهایت جنیفر تصمیم گرفت تا زندگی خودش را فدا کند و در سن ۲۹ سالگی درگذشت.

فیلم دوقلوهای خاموش

اینگونه که محققان نتیجه گرفتند، جون و جنیفر یک رابطه سخت و عجیب و غریب به همراه عشق و نفرت از همدیگر را داشتند و همانطور که انتظار می‌رفت، بعد از مردن جنیفر، جون تبدیل به یک آدم کاملا عادی شد. او شروع به کار کردن کرد و الان هم زنده است و همراه پدر و مادرش، زندگی مستقلی را دارد.

 فیلم دوقلوهای خاموش The Silent Twins 2022

 «دوقلو‌های خاموش» (The Silent Twins) بر اساس داستان عجیب و واقعی خواهران گیبونز ساخته شده است. آن‌ها در خلوت خودشان یک دنیای خصوصی پر از افسانه و شعر ساخته بودند، اما از نظر جامعه بیمارانی بودند که باید حبس شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان