شناسه خبر: ۵۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد

خواننده هایی که بازیگراند

بازیگران ایرانی که خواننده شدند !! + تصاویر

بسیاری از بازیگرانی مشهور ایرانی که در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت داشتند رو به عرصه خوانندگی آورده اند که در ادامه با برخی از آنها آشنا میشوید.

خواننده های سنتی

پر بازدید

ترینی‌ها :

برخی از بازیگران ایرانی هستند که وارد عرصه خوانندگی میشوند و در روزهای شهرت شان و تحت تاثیر آن، آلبوم موسیقی منتشر کردند. امین حیایی، مهران مدیری، شهاب حسینی، حامد بهداد، برزو ارجمند، محمدرضا هدایتی و بهرام رادان تنها تعدادی از بازیگران ایرانی هستند که سر از دنیای موسیقی درآوردند. با همراه باشید تا بازیگران ایرانی که خواننده شده اند را برایتان معرفی کنیم.

مهران مدیری

مدیری از فعال ترین خواننده - بازیگران کشورمان است. یکی از تجربیات او در این سال ها که البته از گذشته به عنوان یکی از فعالیت های همیشگی این هنرمند محسوب می شد، خوانندگی است. او آلبوم «از روی سادگی» را با همکاری زنده یاد بابک بیات و فردین خلعتبری در سال 1379 به بازار عرضه کرد. همچنین خوانندگی تیتراژ سریال های «هم نفس»، «مهر و ماه»، «شب های برره»، «باغ مظفر»، «قهوه تلخ» و تجربه تک آهنگی با گروه «دارکوب» را در کارنامه اش دارد.

(ویدیو) حال و اوضاع عجیب و غیر عادی بنیامین بهادری خبرساز شد!

مهران مدیری

 شهاب حسینی

شاید شهاب حسینی چندان از اینکه او را به عنوان خواننده به خاطر آورند، رضایت نداشته باشد اما سابقه او در زمینه خوانندگی باقی است و اتفاقا در این عرصه، علاقمندانی هم دارد. حسینی با گروه «هفت» همکاری داشت، گروهی که امیرحسین مدرس، حمید گودرزی و امین زندگانی هم در آن عضویت داشتند.

شهاب حسینی

حامد بهداد

نخستین بار حامد بهداد با خواندن تیتراژ سریال تلویزیونی «غریبه» خوانندگی را تجربه کرد و در ادامه به صورت جدی تر وارد این عرصه شد. بهداد از معدود بازیگرانی است که موسیقی را تا حدی می شناسد. از کارهای او در زمینه خوانندگی، می توان به همکاری اش با «دارکوب» و «لیوا» (اجرای چند قطعه فولک خراسانی) و رضا یزدانی (در آلبوم «ساعت 25») اشاره کرد.

آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد + ویدیو

حامد بهداد

 مهدی پاکدل

خبر رونمایی آلبوم دکلمه های مهدی پاکدل، دوباره تب ورود بازیگران به عرصه موسیقی را زنده کرد. «انعکاس کوچه های خیس» شامل 13 قطعه است که پاکدل در آن اشعاری از حسن جنت مکان را روی موسیقی محمد جواد بیگلرزاده دکلمه کرده است.

مهدی پاکدل

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان