شناسه خبر: ۵۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد

لباس الیا بات در مت گالا ۲۰۲۴

پرکارترین لباس مت گالا 2024 طراحی شده توسط هندی ها + ویدیو

مدل لباس الیا بات بازیگر مشهور هندوستان که تماما با دست دوخته و گلدوزی شد، زیباترین و. پرکارترین لباس مت گالا 2024 شد.

الیا بات

پر بازدید

ترینی‌ها :

الیا بات بازیگر 31 ساله هندی، برای دومین بار به فرش قرمز مت گالا در موزه متروپولیتن نیویورک آمد. لباس زیبای الیا بات تعجب همه را به همراه داشت و زیباترین و پرکارترین لباس مت گالا 2024 لقب گرفت. همراه ما باشید تا ویدیو طراحی لباس زیبای الیا بات را ببینید.

ویدیو طراحی لباس الیا بات

اوت فیت این بازیگر هندی هماهنگی بسیاری خوبی با درس کد مراسم یعنی باغ زمان و پوشش سنتی هندی داشت . این لوک دراماتیک شامل نیم تنه و ساری با دنباله ی حدوداً ۷ متری به رنگ سبز نعنایی بود.

الیا بات

گلدوزی های ظریف دستی با نخ ابریشم مهره های شیشه ای و سنگی قیمتی در این اوت فیت نمایان گر زندگی اشرافی شخصیت های داستان باغ زمان بود. این لوک توسط @sabyasachiofficial طراحی شده و به گفته ی مدیر خلاق ۱۶۳ نیروی متخصص به مدت ۱۹۶۵ ساعت روی این لباس کار کردن.

الیا بات

پیراهن آلیا بات ترکیبی از هنر مدرن و سنتی هندی هست که با استفاده از زمرد یاقوت و مرواید به اثری گرانبها و نفیس تبدیل شده. یک جفت گوشواره الماس و یک سربند با سنگ قیمتی به عنوان اکسسوری مورد استفاده قرار گرفتن.

الیا بات

این موضوع که الیا بات در یک فرش قرمز بین المللی با پوشش سنتی هندی ظاهر شده نظر مثبت بسیاری از کاربران رو دریافت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان