شناسه خبر: ۱۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد

مدل لباس مجلسی برای تپل ها | لباس مجلسی مناسب زنان چاق

این لباس مجلسی ها شما رو لاغر نشان میده! | بهترین رنگ لباس مناسب افراد چاق

خانم های چاق معمولا به دنبال لباسی هستند که اندام آن ها را لاغرتر نشان دهد. اگر جزو این دسته از افراد هستید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

لباس مجلسی

پر بازدید

ترینی‌ها :

خانم های درشت اندام، قد کوتاه و دارای اضافه وزن، برای اینکه لاغرتر دیده شوند، همیشه به دنبال مدل مناسب لباس مجلسی می گردند. این افراد اگر به یک سری نکات در پوشش خود توجه کنند، استایل زیباتری خواهند داشت. برای اینکه لباس مجلسی مناسبی انتخاب کنید باید فرم بدن خود را در نظر بگیرید و بر این اساس لباس مجلسی مناسب اندام خود را تهیه کنید.

مدل لباس مجلسی برای افراد چاق

افرادی که اندام چاقی دارند، فرم بدنشان به دو دسته سیب شکل و گلابی شکل تقسیم می‌شوند. افرادی که فرم بدن سیب دارند معمولا شانه‌هایی گرد، بالاتنه درشت، سینه‌های بزرگ و دور کمر و باسن پهنی دارند دارند در نتیجه ما مدل لباس‌های خمره‌ای را برای لباس مجلسی این افراد پیشنهاد می‌دهیم.

لباس مجلسی خانم های چاق

علاوه بر این بهتر است از مدل لباس مجلسی با یقه هفت و یا دکلته بیشتر استفاده کند و اگر بازوهای پهنی نیز دارند لباس مجلسی آستین‌دار بپوشند و از پوشیدن لباس‌هایی با طرح‌های شلوغ و بسیار جذب خودداری کنند.

اما افرادی که فرم بدن گلابی دارند، اکثرا شانه‌هایی کم عرض، سینه‌هایی متعادل، کمر و باسن پهن و همچنین ران‌های درشت دارند. مدل لباس مجلسی برای افراد چاق با فرم بدن گلابی می‌تواند مدل فون داشته باشد تا اندامشان یکدست جلوه کند.

مدل لباس برای زنان چاق

 

یک پیشنهاد بسیار عالی برای لباس مجلسی افراد چاق با چنین فرم بدنی می‌تواند لباس‌هایی باشد که برش‌های قرینه در دوخت آن دارد زیرا برش‌های قرینه جلب توجه بیشتری دارند و اندام را نیز زیبا نشان می‌دهد. اگر جز دسته افرادی هستید که چاقی در اندام شما به صورت پیوسته است و تقریبا خط کمری مشخص ندارید، بهتر است از دامن‌های لنگی یا لباس‌هایی که کلوش و پر چین هستند استفاده کنید.

لباس مجلسی زن های چاق

نکات مهم مدل لباس مجلسی برای افراد چاق

  • استفاده از رنگ‌های تیره یک نکته بسیار هوشمندانه برای مدل لباس مجلسی برای افراد چاق است.
  • اگر بازوهایی چاق دارید به شما پیشنهاد می‌دهیم لباس مجلسی آستین سه ربع بپوشید تا به خوبی بتوانید چاقی بازوها را پوشش دهید.
  • اگر پایین تنه چاقی دارید و می‌خواهید کمتر به چشم بیاید به شما پیشنهاد می‌دهیم خط کمر خود را بالتر از جد معمول بگیرید تا کمر شما باریک‌تر به نظر برسد.

مدل لباس مجلسی زنان تپل

  • اگر بالاتنه درشتی دارید و به دنبال یک مدل لباس مجلسی مناسب برای خود هستید، پیشنهاد می‌دهیم از مدل یقه هفت بیشتر استفاده کنید.
  • مدل یقه دکلته برای افرادی که فرم اندام سیب دارند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد زیرا بالاتنه را کوچکتر جلوه می‌دهد.
  • اگر پیراهنتان کوتاه است و ساق پای درشتی دارید می‌توانید از کفش‌های پاشنه‌دار لژدار استفاده کنید تا پاهایتان کشیده‌تر و لاغرتر جلوه دهد.
  • هرچه پارچه شما بافت لطیف و نازک‌تری داشته باشد، اندام شما را لاغرتر نشان می‌دهد پس هنگام خرید لباس مجلسی به این نکته توجه کنید.
  • اگر به لباس‌های مجلسی با پارچه طرح‌دار علاقه دارید می‌توانید از لباس مجلسی‌هایی که در قسمت کمر تنگ می‌شوند استفاده کنید تا فرمی شبیه به ساعت شنی به اندام خود ببخشید و لاغرتر دیده شوید.

 

لباس زنان تپل

  • پیراهن مجلسی یقه گرد با آستین‌های سه ربع و یا پیراهن مجلسی با یقه قایقی باز با آستین می‌تواند یک ست مناسب برای شما باشد.

چه رنگ لباسی برای افراد چاق مناسب است

اگر چاق هستید، بهتر است پوشیدن لباس های رنگ روشن به زمان هایی که در خانه هستید اختصاص دهید و برای شرکت در مهمانی یا بیرون از خانه از لباس های رنگ تیره استفاده کنید. لباس های رنگ تیره مثل مشکی، سرمه ای، سبز تیره، زرشکی سیر، بادمجانی تیره و ... رنگ های مناسب لباس برای افراد چاق هستند. پس برای اینکه کوچک تر و لاغر از چیزی که هستید دیده شوید لباس هایی با رنگ تیره بپوشید.

لباس مجلسی افراد چاق

ممکن است بالاتنه چاقی داشته باشید اما پاهای شما کشیده و لاغر باشد. مناسب ترین لباس برای افراد چاق با این فرم بدنی لباسی است که رنگ آن در قسمت بالاتنه تیره باشد و به عنوان شلوار یا دامن می توانید رنگ های روشن را انتخاب کنید. اما اگر چاقی شما در قسمت پایین تنه است، به هیچ وجه از دامن های گشاد پلیسه دار با رنگ روشن استفاده نکنید. لباس مناسب برای شما پیراهن های دو تکه است که در قسمت پایین تنه رنگ تیره ای دارند و راسته هستند.

  • لباس ساده با رنگ تیره

استفاده از لباس های ساده بدون طرح برای افراد چاق مناسب است، بخصوص اگر برش هایی هم بصورت عمودی داشته باشد افراد چاق را کشیده تر و لاغرتر از اندازه واقعی خود نشان می دهد.

  • طرح های ظریف

در صورت استفاده از لباس های طرح دار بهتر است افراد چاق از لباس هایی با راه راه عمودی استفاده کنند که آنها را لاغرتر و کشیده تر نشان دهد. طرح های ظریف مثل اشکال هندسی ریز، خالخالی ظریف یا چهارخانه ریز هم می تواند برای لباس افراد چاق مناسب باشد.

رنگ لباس افراد چاق

نکات مهم در رنگ لباس مجلسی مناسب افراد چاق

اگر برای شرکت در مهمانی به فکر انتخاب رنگ مناسب لباس مجلسی برای افراد چاق هستید، می توانید کمی خلاقیت بخرج دهید و لباسی با رنگ های تیره و روشن تهیه کنید که رنگ های تیره آن در قسمت شکم و پهلو قرار بگیرد.

یا اینکه یک لباس تیره به رنگ مشکی، سرمه ای و یا هر رنگ تیره دیگر که به رنگ پوست شما می آید را به عنوان لباس پایه در زیر لباستان بپوشید و روی آن کت یا پیراهن بلند از جنس حریر استفاده کنید. برای کامل کردن استایلتان هم می توانید از یک کمربند طرح دار با رنگ تیره کمک بگیرید.

در انتخاب لباس مناسب افراد چاق از خرید لباسی که چندین رنگ در آن وجود دارد پرهیز کنید و سعی کنید لباس شما نهایتا دارای دو یا سه رنگ باشد. بهتر است افراد چاق از پوشیدن لباس های خشک و ضخیم که باعث می شود حجیم تر بنظر برسند خودداری کنند و لباس هایی که نازک و دارای بافت ریز هستند را انتخاب کنند.

لباس مجلسی افراد چاق

رنگ های مناسب لباس برای افراد چاق در تیپ های اسپرت، شلوار های جین تیره مثل مشکی، سرمه ای و خاکستری است که می توانید بهمراه یک کت نه چندان کوتاه استفاده کنید. اگر می خواهید از رنگ های تیره دور شوید می توانید از رنگ های نزدیک به رنگ های تیره مانند آبی تیره یا قهوه ای استفاده کنید.

برای اینکه افراد چاق در لباس بهتر دیده شوند باید چند مورد را رعایت کنند. از جمله اینکه:

  • حتما کفش پاشنه بلند استفاده کنید.
  • لباس مناسب افراد چاق لباسی است که اندازه شما باشد، (گشاد یا تنگ نباشد.)
  • از پوشیدن لباس های ضخیم خودداری کنید.
  •  دامن یا پیراهن های بلند با برش هاس عمودی بپوشید.
  • لباس های اور سایز نپوشید.
  • از سر کردن روسری یا شال کوتاه خودداری نمائید. چون باعث میشه چاقتر بنظر برسید.
  • بهمراه لباس از اکسسوری های ظریف استفاده کنید. ( از کیف دستی های خیلی کوچک استفاده نکنید.)
  • اگر پایین تنه چاقی دارید از دامن های کلوش و اگر بالاتنه چاقی دارید از دامن ساده و راسته استفاده کنید.
  • پوشیدن لباس های یقه گرد را فراموش کنید.
  • از کمربندهای ظریف برای روی لباستان استفاده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان