شناسه خبر: ۵۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد

شکایت خواننده کُرد از سریال نون خ | شکایت حسین صفامنش از سریال نون خ

شکایت خواننده سرشناس از سعید آقاخانی و سریال نون خ + ویدیو

خواننده سرشناس موسیقی نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سریال «نون. خ» اعتراض کرد و پیگیری قانونی نسبت به این موضوع را آغاز خواهد کرد.

سریال نون خ

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال نون خ در فصل پنجم به تازگی به پایان رسیده است و حواشی عجیبی به تازگی برای آن منتشر شده است. خواننده سرشناس موسیقی کردستان اعلام کرده است که از سریال نون خ به زودی شکایت می کند زیرا آثارش بدون اجازه در آن استفاده شده است. در ادامه در مورد حواشی عجیب سریال نون خ بیشتر بخوانید.

شکایت خواننده کرد از سریال نون خ

خواننده سرشناس موسیقی کُردستان نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سریال «نون. خ» اعتراض کرد و اعلام کرد به زودی پیگیری قانونی و قضایی نسبت به این موضوع را آغاز خواهد کرد. وی معتقد است استفاده از آثارش بدون کسب اجازه و قرارداد با این خواننده و مدیربرنامه اش بوده است.

صحبت های حسین صفامنش

حسین صفامنش در این ویدئو نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سری جدید سریال «نون. خ» به تندی واکنش نشان داده و معتقد است استفاده از آثارش بدون کسب اجازه و قرارداد با این خواننده و مدیربرنامه اش بوده است.

این خواننده، پیش تر خواننده تیتراژ این سریال در فصل های قبلی بود و در فصل جدید سریال، بدون اجازه از او، آثار جدید این خواننده استفاده و از شبکه یک پخش شده است. مدیر برنامه های حسین صفامنش صبح امروز شکایت رسمی و قانونی خود درباره این روند غیرقانونی را علیه سعید آقاخانی در مرجع قضایی ثبت کرده است. سازندگان «نون. خ» هنوز واکنشی به اظهارات این خواننده نشان نداده اند.

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    تنها

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان