شناسه خبر: ۳۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد

ترلان پروانه | عکس های ترلان پروانه | استایل ترلان پروانه

دور دور ترلان پروانه با چکمه های 18 میلیونی کارتونی + تصاویر

ترلانپروانه با انتشار عکسی از خود، کفش های گران قیمتش را به اشتراک گذاشت. این کفش های 350 دلاری سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است.

ترلان پروانه

پر بازدید

ترینی‌ها :

ترلان پروانه متولد 18 تیر 1377 بازیگر جوان ایرانی است. ترلان پروانه از کودکی در فیلم های زیادی بازی کرده و بخاطر بازیدر فیلم آهوی پیشونی سفید، برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر شد.  عکسی از چکمه های خاص ترلان پروانه در فضای مجازی خبرساز شده است. کفش عجیب او در این عکس حدود ۱۸ میلیون تومان قیمت دارد.

ترلان پروانه در حالی عکسی از چکمه‌های عجیب و بزرگ خود منتشر کرد که این چکمه‌ها از برند MSCHF، در ماه‌های اخیر توسط بازیگران هالیوود به شدت مورد توجه قرار گرفته و چیزی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار قیمت دارند. جالب اینکه پروانه، در ادامه با استوری کردن همین پست خود، خطاب به مخاطبینش نوشت: «یک کیلو تخمه گرفتم تا کامنت‌های شما را زیر این پست بخونم»

 

ترلان پروانه

در سال گذشته، مانولوهای شیک با یک کفش که قرار بود در فضای مجازی منتشر شود، تحت الشعاع قرار گرفتند: چکمه‌های قرمز بزرگ MSCHF، که آن را Big Red Boot نامیدند.

اگر با MSCHF آشنا نیستید، آن‌ها برند مد تجربی هستند که دوست دارند از نسخه‌های محصول خود برای بیان یک بیانیه استفاده کنند (اغلب موارد بحث برانگیز).  آخرین نسخه آن ها - که به نظر می رسد چیزی است که ماریو از سوپر ماریو می پوشد - امروز منتشر می شود. آنها با قیمت 350 دلار به فروش می رسند، از لاستیک TPU و زیره میانی EVA ساخته شده اند و نشانه های طراحی را از یک بازی ویدیویی گرفته اند.

چکمه های سوپرماریو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان