شناسه خبر: ۵۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد

پیرترین مادر دنیا | بارداری پیرزن ۱۱۴ ساله

جنجالی ترین حاملگی جهان: پیرزن 114 ساله ای که باردار شد !!

داستان یکی ازعجیب ترین حاملگی های جهان را در این مطلب برایتان آماده کرده ایم و در ادامه می توانید در مورد بارداری زن 114 ساله بخوانید.

بارداری زن 114 ساله

پر بازدید

ترینی‌ها :

بارداری برای هر کس می تواند دوران شیرینی باشد اما شنیدن اینکه یک پیرزن 114 ساله باردار شده است بدون شک تعجب تمام دنیا را به همراه خواهد داشت. این پیرزن 114 ساله دوران بارداری خود را بدون دردسر طی می کند. در ادامه با پیرزن 114 ساله که باردار شده است بخوانید.

بارداری یکی از مهم‌ترین و شیرین‌ترین دوره‌های زندگی خانم‌هاست، بهترین سال‌های باروری یک زن بین 25 تا 30 سال است و از سن 40 میزان باروری چه به صورت خود به خودی و چه با روش‌های کمک باروری به شدت کاهش می‌یابد، شاید برایتان عجیب باشد اگر بگوییم که یک خانم در 114 سالگی باردار شد و عنوان مسن‌ترین مادر باردار را به خود اختصاص داد.

پیرترین مادر دنیا

در فضای مجازی ویدیویی از یک خانم باردار مسن منتشر شده است که نشان می‌دهد او در سنین بالا بارداری را بدون هیچ مشکلی تجربه می‌کند، بر اساس گفته‌ها این خانم 114 سال سن دارد و رکورد بالاترین سن بارداری در کتاب گینس را شکسته است ولی از اینکه سن واقعی او 114 سال باشد، اطمینان کامل نداریم.

زنی بعد ۴۵ سال بارداری، یک نوزاد سنگی بدنیا آورد + تصاویر

مسن‌ترین مادر باردار ثبت شده در گینس اراماتی مانگما است که رکورددار پیرترین مادر زنده در سن 74 سالگی پس از بارداری از طریق لقاح آزمایشگاهی از طریق سزارین در شهر گونتور حیدرآباد است، او دوقلوی دختر به دنیا آورد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد