شناسه خبر: ۵۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد

مدل لباس مجلسی پلیسه | پیراهن بلند پلیسه

این پیراهن های پلیسه رو جایی نپوش، جز عروسی خواهر شوهرت + تصاویر

لباس مجلسی پلیسه امسال حسابی ترند شده و غوغا به پا کرده. در هر رنگی هم شیکه و با خیال راحت می تونید برای مراسم ها بپوشید.

پلیسه

پر بازدید

ترینی‌ها :

لباس مجلسی پلیسه امسال تونسته سر و صدای زیادی به پا کنه. سلبریتی های زیادی هم در سراسر جهان از لباس مجلسی پلیسه در مراسم های مختلف استفاده کردند. در ادامه شیک ترین مدل لباس مجلسی پلیسه را برای شما قرار دادیم.

فکر کن یه مهمونی دعوتی و نمی‌دونی چی بپوشی. این لباس‌ها با اون چین‌های ریز و ظریفشون هم خوشگلن هم شیک. یه حس ظرافت و سبکی خاصی دارن که باعث می‌شه هر کسی که می‌پوشه، یه جورایی تو چشم بیاد. پلیسه‌ها می‌تونن از بالا تا پایین لباس باشن یا فقط یه قسمت از لباس رو پوشش بدن. با هر ترکیب و طراحی‌ای که فکرشو کنی، این پلیسه‌ها عالی جواب می‌دن. تازه، مدل‌های جدیدشون با پارچه‌های مختلف و طرح‌های خاص، واقعا چشم‌نوازه.

لباس مجلسی پلیسه

 

یه چیز دیگه که تو دنیای مد خیلی جلب توجه کرده، لباس‌هایی با پارچه پلیسه فکورا هستن. این پارچه‌ها، به خاطر جنس و کیفیت بالایی که دارن، خیلی راحت و خوش‌پوشن. تو روزای گرم تابستون، این لباس‌ها باعث می‌شن که هوا خوب تو بدنت بچرخه و احساس خنکی کنی. حالا اگه این پارچه‌های خوشگل رو تو مدل‌های مختلف لباس استفاده کنی، دیگه ترکیبی بی‌نظیر می‌شی. فرقی نمی‌کنه می‌خوای یه لباس ساده برای روزمره داشته باشی یا یه لباس شیک برای مهمونی؛ این پارچه‌ها تو هر شرایطی جذابیت خودشون رو نشون می‌دن.

 

این لباس‌ها هم برای مهمونی‌های کوچولوها عالی‌ان، هم برای مناسبت‌های خاص مثل جشن تولد یا عید. تازه، اگه یه دامن پلیسه‌ای با یه بلوز ساده ترکیب کنی، یه ست دخترونه شیک و قشنگ می‌سازی که هیچ‌وقت از مد نمی‌افته.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد