شناسه خبر: ۵۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد

ضد آفتاب های ارزان | ضد آفتاب قیمت مناسب

7 تا از پرطرفدارترین کرم های ضد آفتاب زیر 300 هزار تومن!

کرم های ضد آفتاب زیادی وجود دارند که با وجود کیفیت خوب، قیمت مناسبی هم دارند. در ادامه با این ضد آفتاب ها آشنا شوید.

کرم ضد آفتاب

پر بازدید

ترینی‌ها :

استفاده از یک کرم ضد آفتاب مرغوب، باعث محافظت از پوست در برابر آفتاب می شود. کرم های ضد آفتاب زیادی وجود دارند که با داشتن قیمت مناسب، نیاز هر نوع پوستی را برآورده می کنند. در این مطلب قصد داریم هفت کرم ضد آفتاب با کیفیت و ارزان قیمت موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

1- کرم ضد آفتاب آردن مدل SPF25 وزن 50 گرم (قیمت: 86,500 تومان)

کرم ضد آفتاب آردن

کرم ضد آفتاب SPF25 آردن برای پوست های خشک و معمولی فرموله شده است. در تولید این محصول از فیلترهای ضد آفتاب و بازتاب دهنده‌های معدنی با توان حفاظتی بالا استفاده شده است. این کرم ضد آفتاب در برابر تعریق و شستشو مقاوم است، بخوبی جذب پوست می شود، حاوی خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد و با برخورداری از ویتامین های A و E از پیری زودرس جلوگیری می کند. این محصول برای پوست های نرمال مناسب است.

2- کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی شون با رنگ طبیعی + SPF50 (قیمت: 128,500 تومان)

کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب فاقد چربی شون برای پوست های چرب، مستعد آکنه و جوش فرموله شده است. این محصول حاوی عصاره بابونه با خاصیت ضد التهابی، التیام بخش و آنتی باکتریال می باشد، التهابات پوستی ناشی از تابش خورشید برای روی پوست را کاهش می دهد و از ایجاد خارش و قرمزی پوست جلوگیری می کند. وجود فیلترهای طبیعی و پیشرفته ضد آفتاب فیزیکی و شیمیایی نظیر دی اکسید تیتانیوم در این کرم ضد آفتاب مانع  از رسیدن تابش‌های UVB ،UVA و IR به پوست شده و سلامت آن را حفظ می کند.

معرفی بهترین ضد آفتاب های ایرانی

3- کرم ضد آفتاب رنگی مای (قیمت: 118,500 تومان)

کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب رنگی مای حاوی SPF60 بوده و رنگی ملایم، طبیعی و مات دارد. این محصول بخوبی از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کرده و از ایجاد چین و چروک، پیری زودرس و لک های تیره پوستی جلوگیری می کند. این کرم ضد آفتاب با برخورداری از ویتامین های  E و B5 به تغذیه و آبرسانی پوست کمک می کند. از دیگر ترکیبات موجود در این محصول می توان به کافئین با خاصیت شادابی پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک و نیاسین آمید (نیاسینامید) و سرامید با خاصیت ضد چروک، جلوگیری از ایجاد حساسیت و شفافیت پوست اشاره کرد. این کرم ضد آفتاب برای انواع پوست مناسب است.

4- کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سی گل 50 میلی لیتر (قیمت: 120,000 تومان)

کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سی گل با برخورداری از SPF60 و ترکیباتی نظیر عصاره آلوئه ورا، جوانه گندم و ویتامین E رادیکال‌های آزاد را از پوست دور کرده و قدرت دفاعی آن را بالا می‌برد. علاوه بر این به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی از ضایعات پوستی جلوگیری کرده و ضمن ایجاد سد محافظتی قوی در برابر آفتاب، می توان آن را به عنوان پایه‌ی آرایش نیز مورد استفاده قرار داد. این کرم ضد آفتاب بخوبی از پوست در برابر اشعه های  UVA، UVB و IR خورشید محافظت می کند. این محصول برای پوست های معمولی و خشک مناسب است.

5- کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا مدل Invisible با Spf 95 حجم 50میلی لیتر (قیمت: 198,000 تومان)

کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا حاوی SPF 95 و میزان چربی کنترل شده می باشد. این محصول با دارا بودن SPF بالا قادر است بخوبی از پوست در شرایط مختلفی همچون کوه نوردی، شنا، اسکی و پوست های تحت درمان، بعد از پیلینگ و لیزر و حتی پوست های حساس محافظت کند. وجود عصاره های گیاهی در این محصول به آبرسانی، نرم کنندگی، التیام بخشی و جلوگیری از ایجاد التهابات پوستی کمک می کند. علاوه بر این دارای خاصیت ضد چین و چروک بوده و از پیری پوست جلوگیری می کند. این کرم ضد آفتاب برای انواع پوست مناسب است.

6- کرم ضد آفتاب درمالیفت مدل SPF50 حجم 40 میلی لیتر (قیمت: 159,000 تومان)

کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب درمالیفت مدل SPF50 دارای حداکثر حفاظت پوست بر اساس استانداردهای اروپا بوده و محافظت کاملی از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید ارائه می دهد. این محصول  به طور همزمان اشعه های UVA و UVB و مادون قرمز را به طور کامل فیلتر کرده و مانع از رسیدن آنها به سطح پوست می گردد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به مقاومت بالا در برابر تعریق و شستشو، تنظیم و کنترل مناسب ترشح چربی از غدد سباسه پوست، حفظ طراوت و شادابی پوست، جلوگیری از پیری زودرس، آبرسانی و جلوگیری از خشکی پوست اشاره کرد. این محصول برای پوست های چرب مناسب است.

7- کرم ضد آفتاب ویتالیر مدل CB حجم 40 میلی لیتر (قیمت: 235,300 تومان)

کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب CB ویتالیر برای پوست های چرب و مستعد آکنه فرموله شده است. این محصول سرشار از ویتامین C بوده و یک آنتی اکسیدان قوی است که به درمان التهابات پوستی مرتبط با آکنه کمک می کند. همچنین سبب روشن شدن پوست و حفظ سلامت آن نیز می شود. کرم ضد آفتاب ویتالیر حاوی رنگ بژ کاراملی بوده و برای پوست های گندمی و تیره مناسب است. همچنین حاوی SPF50 بوده و بخوبی از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد