شناسه خبر: ۲۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد

لباس عقد محضری | ایده لباس برای عقد محضری

شیک ترین لباس های عقد محضری؛ درخشش در مهم ترین روز زندگیت + تصاویر

خیلی از عروس خانم ها دنبال لباس مناسب و متفاوت برای عقد محضری هستند. در ادامه کلی ایده لباس مناسب عقد محضری براتون گذاشتیم.

عقد محضری

پر بازدید

ترینی‌ها :

تاریخ عقدتون مشخص شده ولی هنوز نمیدونید برای عقد محضری چه لباسی بپوشید؟ نگران نباشید ما ایده لباس عقد محضری رو بهتون میدیم و شما میتونید با سلیقه خودتون تغییرات لازم رو ایجاد کنید. بدون شک یکی از این لباس ها مناسب سلیقه شما برای لباس عقد محضری خواهد بود.

ایده های شیک و زیبا برای لباس عقد محضری

با توجه به اینکه در بیشتر موارد مراسم عقد به‌صورت محضری و با افراد نزدیک خانواده برگزار می‌شود، یک لباس عقد محضری شیک می‌تواند شامل هر مدل لباسی باشد. در محضر‌های عادی معمولاً لباس عقد پوشیده کاربرد دارد. اما در سالن‌های عقد مدرن که قسمت‌های مختلفی دارند یک لباس عقد شیک با هر مدلی قابل انتخاب است.

ویژگی های لباس عقد محضری:

  • رنگ لباس: برعکس لباس عروس، لباس عقد حتماً نباید سفید باشد. ازاین‌ رو لباس مخصوص عقد تنوع زیادی دارد و در رنگ‌های آبی روشن، نباتی، طلایی و … نیز دیده می‌شود.
  • مدل لباس: لباس عقد، لباسی نه‌چندان ساده و نه‌چندان شلوغ و پفی مانند لباس عروس است. اگرچه که برخی از عروس خانم‌ها ترجیح می‌دهند به جای یک لباس عقد ساده، لباس عروس بپوشند.
  • جنس لباس: جنس لباس عقد نیز بهتر است پارچه‌هایی از جنس حریر و تور و گیپور باشد تا لباس عروس در عقد خیلی عادی هم به نظر نرسد و با لباس سایر مهمان‌های حاضر در جشن فرق داشته باشد.

 لباس عقد محضری و لباس عقد پوشیده دایره متنوعی از لباس‌ها از کت‌ و شلوار گرفته تا کت‌ و دامن و مانتو شلوار را شامل می‌شود.  معمولاً عروس ‌خانم‌هایی که ترجیح می‌دهند لباس عقد ساده داشته باشند، مانتو را انتخاب می‌کنند.

 اما این انتخاب اصلاً به معنی پوشیدن مانتوهای معمولی نیست و مانتوهایی که مخصوص عقد محضری است، معمولاً از پارچه‌هایی باکیفیت و کارشده هستند؛ اما عروس‌هایی که سبک‌ها مینیمال را می‌پسندند، انتخابشان کت و شلوار یا کت‌ و دامن است. یک کت‌ و شلوار سفید شیک به همراه میکاپی ساده و یک دسته‌گل کوچک و ظریف استایل کاملاً شیک و جذابی برای مراسم عقد محضری به نمایش می‌گذارد.

 

عقد محضری

 

اما عروس خانم‌هایی که عقد محضری آن‌ها تنها مراسم ازدواجشان است و قرار نیست عروسی برگزار کنند، بهتر است ترجیحاً سفید بپوشند و استایل لباسشان را به سمت انتخاب مدل‌های پیراهن و سارافون طور ببرند تا عکس و فیلم‌‌هایشان جنبه رسمی‌تری داشته باشد. ازآنجایی‌که در مراسم عقد محضری اصولاً عروس و داماد تحرک چندانی ندارند، حتی اگر عادت به پوشیدن کفش پاشنه‌بلند ندارید هم کفشی انتخاب کنید که کمی پاشنه داشته باشد. اگر قدکوتاهی دارید حتماً کفش پاشنه‌بلندی انتخاب کنید تا اندامتان را کشیده‌تر نشان دهد.

چه مراسم عقد محضری باشد چه به‌صورت جشنی مفصل، لباسی رسمی‌تر از کت‌وشلوار برای داماد وجود ندارد. از نظر رنگ باید بدانید که رنگ خاصی برای کت‌وشلوار دامادی مراسم عقد وجود ندارد اما بهتر است دامادها رنگی متناسب و متضاد با لباس عروس انتخاب کنند تا به‌اندازه خود به چشم بیایند. داماد می‌تواند کت‌وشلوار خود را با کراوات یا پاپیون ست کند.

تیپ داماد

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    چه مدل های جذابی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد