شناسه خبر: ۶۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد

رای هنرمندان در تالار وحدت | دور دوم انتخابات ۴۰۳ و رای هنرمندان | کدام هنرمندان رای دادند؟

کدام هنرمندان برای دور دوم انتخابات رای دادند؟ + تصویر

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری کدام هنرمندان پای صندوق های رای رفتند؟ در تالار وحدت هنرمندان زیر حضور پیدا کردند.

رای هنرمندان دور دوم انتخابات ۱۴۰۳

پر بازدید

ترینی‌ها :

با آمادگی و استقرار یک صندوق رأی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه، رأی‌گیری در تالار وحدت تهران از ساعت ۱۰ صبح جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ آغاز شد  و تا ساعت ۱۴ ادامه داشت. در انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد نیز تالار وحدت میزبان اهالی فرهنگ و هنر بود که با استقبال مواجه شد. در ادامه گزارشی از حضور هنرمندان پای صندوق رای برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را خواهیم دید.

حاشیه‌نگاری از تالار وحدت را بخوانید:

- راس ساعت ۱۰ صبح، رأی‌گیری در تالار وحدت با حضور چند هنرمند کمتر شناخته شده آغاز شد. همچنین مدیرعامل صندوق اعتباری هنر جزو اولین کسانی بود که در تالار وحدت حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

- در دقایق اولیه رأی‌گیری، حضور مدیران بیش از هنرمندان به چشم می‌آید. محمد اله‌یاری مدیرعامل بنیاد رودکی و عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله مدیران حاضر در تالار وحدت هستند.

پست جنجال برانگیز شیدا خلیق در مورد شرکت در انتخابات

- محسن افشانی (بازیگر) و قاسم افشار (خواننده) جزو اولین هنرمندان چهره هستند که برای انداختن رأی خود به صندوق، در تالار وحدت حضور پیدا کرده‌اند.

رای هنرمندان پای صندوق رای انتخابات ۱۴۰۳

- ساعت ۱۰:۱۵: جعفر دهقان (بازیگر) و فرشاد مهدی پور معاونت تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و داریوش ارجمند از جمله افرادی هستند که از دقایق ابتدایی وارد تالار وحدت شده‌اند.

رای جعفر دهقان انتخابات ۱۴۰۳

- ساعت ۱۰:۳۰: عباس عظیمی - مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به همراه محمدعلی جدیدالاسلام - عکاس پیشکسوت در تالار وحدت حضور پیدا کردند. سیدمجید پورمحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنرمندان نیز از دقایقی قبل به میان هنرمندان آمده و در حال گفتگو با آن‌هاست. ابوالفضل همراه از دیگر هنرمندانی است که در تالار وحدت حاضر شده است.

 

- محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی کشور و معاون وزیر ارشاد هم در تالار وحدت حاضر شده است. او در ابتدا، در جمع خبرنگاران حاضر شد و پیشاپیش به آن‌ها خسته نباشید گفت. خزاعی سپس برای برگزاری انتخابات پرشور، ابراز امیدواری کرد.

 ساعت ۱۱: محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابتدا در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش‌های آن‌ها پاسخ داد و سپس رای خود را به صندوق انداخت. محمد خزاعی نیز پس از او رای خود را به صندوق انداخت.

رای هنرمندان پای صندوق رای انتخابات ۱۴۰۳

ساعت ۱۱: صف طولانی در تالار وحدت تهران تشکیل شده است. علیرضا قزوه (شاعر) و امیرحسین سمیعی (مدیرکل دفتر موسیقی) از افراد جدیدی هستند که در تالار وحدت حاضرند. همچنین در میان حاضران، چهره‌های پیشکسوت بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف دیده می‌شوند.

- همایون رحیمیان رهبر ارکستر ملی ایران قبل از رأی دادن در تالار وحدت به خبرنگاران گفت: رای دادن وظیفه همه است. ما سیاسی نیستیم و کار ما هنر است، اما می‌خواهیم هر کس که انتخاب شد، بیشتر به فرهنگ و هنر توجه کند و این برای من مهم‌تر از همه چیز است.

«ترین‌» های انتخابات مرحله اول

پس از گذشت دو ساعتی از حضور اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در تالار وحدت، مشارکت افزایش پیدا کرد و فضای تالار وحدت نسبتا شلوغ‌تر شده است. محمد گلریز (خواننده)، جهانگیر الماسی (بازیگر)، انسیه شاه حسینی (کارگردان)، احمد معظمی (کارگردان) نیز به به جمع هنرمندان حاضر در تالار وحدت اضافه شده‌اند و در دور دومم انتخابات ریاست جمهوری، رای خود را به صندوق انداختند.

رای هنرمندان پای صندوق رای انتخابات ۱۴۰۳

جهانگیر الماسی در دور دوم انتخابات ۱۴۰۳

- ساعت ۱۲:۲۰: حضور جمال شورجه با ویلچر نظر عکاسان و تصویربرداران را به خود جلب کرده است. شورجه در سال‌های گذشته درگیر بیماری بوده و کمتر در محافل مختلف سینمایی حاضر می‌شده است. در کنار او نیز احمد میرعلایی (تهیه‌کننده) و محمود گبرلو (منتقد) و ابوالقاسم طالبی (کارگردان) دیده می‌شوند.

رای هنرمندان پای صندوق رای انتخابات ۱۴۰۳

- ساعت ۱۲:۳۰: بشیر بی‌آزار هنرمند و خبرنگار مستقل ایرانی که به دلیل حمایت از مردم فلسطین در فضای مجازی، در فرانسه به صورت غیرقانونی بازداشت شده بود هم در تالار وحدت حضور پیدا کرد تا در انتخابات شرکت کند. او در بدو ورود، با استقبال رسانه‌ها همراه شد.

- ساعت ۱۳: بشیر بی‌آزار پس از انداختن رأی خود به صندوق، با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد. در این دیدار، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر، امیرحسین سمیعی، مهدی سموعی، ابوالقاسم طالبی و محمد اله‌یاری حضور داشتند.

رای هنرمندان پای صندوق رای انتخابات ۱۴۰۳

- از دیگر هنرمندان حاضر در تالار وحدت می‌توان به فرهاد بشارتی، بهمن دان، عنایت بخشی (بازیگر)، امید جهان (خواننده)، مرشد میرزا علی (نقال)، اسدالله تابع منش (هنرمند تراش سنگ‌های زینتی)، امیرعلی جوادیان و علیرضا عابدی (عکاس)، قربانعلی اصلی (خوشنویس)، حسین پرستار (بازیگر)، محمدحسین عطارچیان (خوشنویس)، غلامحسین نوری (نقاش و مستندساز)، مهدی طوسی، رضا برانگیز (نقاش)، مصطفی محدثی خراسانی (شاعر)، هادی منتظری (نوازنده)، محسن علی‌اکبری (تهیه کننده)، هوشنگ توکلی (بازیگر)، آذر هاشمی (نوازنده)، اسماعیل آذر (شاعر)، تاجبخش فناییان، احمد نجفی (بازیگر)، امیرحسین شریفی (تهیه‌کننده)، عبدالجبار کاکایی (شاعر)، بهاره رهنما (بازیگر)، محسن مومنی شریف (نویسنده) و... اشاره کرد.

بهاره رهنما پای صندوق رای

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد