شناسه خبر: ۵۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد

نقش های مشترک الناز شاکردوست و هوتن کشیبا

بهترین فیلم های مشترک هوتن شکیبا و الناز شاکردوست + تصاویر

هوتن شکیبا و الناز شاکردوست اخیرا در فیلم های زیادی با هم همبازی هستن و به این بهانه بهترین نقش هایشان را کنار هم جمع کرده ایم.

الناز شاکردوست و هوتن شکیبا

پر بازدید

ترینی‌ها :

الناز شاکردوست و هوتن شکیبا دو بازیگر توانمند سینمای ایران هستند. اولین بار الناز شاکردوست و هوتن شکیبا را در فیلم «شبی که ماه کامل شد» دیدیم. در ادامه همه نقش های مشترک الناز شاکردوست و هوتن شکیبا را معرفی کرده ایم.

ویدیویی از نقش های مشترک هوتن شکیبا و الناز شاکردوست

1- فیلم شبی که ماه کامل شد

فیلم شبی که ماه کامل شد

داستان فیلم شبی که ماه کامل شد

فیلم شبی که ماه کامل شد روایت دختری از منطقه جنوب تهران است ،که عاشق جوانی شهرستانی شده و در نهایت مجبور به مهاجرت از ایران می شود. در این مسیر برادرش با او هم قدم می شود و اتفاقاتی برای آنها رقم می خورد که...

فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدر عرفایی، پدرام شریفی، امین میری، فرید سجادی حسینی، شبنم مقدمی و آرمین رحیمیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

2- فیلم ابلق

فیلم ابلق

در فیلم ابلق دختری با بازی الناز شاکردوست به همراه همسرش با بازی هوتن شکیبا و دختر کوچکش در یک محله حاشیه‌ای در تهران زندگی می‌کنند. شوهر خواهر او با بازی بهرام رادان فردی است که یک کسب و کار خانگی را برای خانم‌های محله ایجاد کرده است. او فردی هیز است و نگاه ناصوابی نسبت به خواهرزنش دارد. رفتارهای او و مزاحمت‌هایش برای الناز شاکردوست باعث می‌شود حرف‌هایی پشت سر او در محل ایجاد شود.

  • کارگردان: نرگس آبیار
  • بازیگران: بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی، گلاره عباسی، گیتی معینی و شادی کرم‌رودی.

3- فیلم تی تی

فیلم تی تی

داستان فیلم تی تی

یک فیزیکدان به شدت بیمار که بر روی نظریه ای در مورد سیاهچاله ها و پایان جهان کار می کند، در بیمارستان با یک خانم نظافتچی نسبتاً عجیب و غریب به نام تی تی آشنا می شود. اگرچه تی تی مجرد است، اما به روش رحم اجاره ای فرزند یک زوج نابارور را باردار است. این آشنایی آغاز تغییر زندگی هردوی آن هاست.

فیلم تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده در سال 1399 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر، هوتن شکیبا، رضا عموزاد، سودابه جعفرزاد، مهدی فریضه، زینب شعبانی، منوچهر امیری، محمدجواد باباپور، سجاد دولتی، یحیی مردانشاهی، امیرحسین میناخانی و امیر صلج به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد