شناسه خبر: ۳۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد

عادت های سلبریتی ها | جالب ترین عادت های سلبریتی ها

عجیب ترین عادت سلبریتی های مشهور جهان که باورتون نمیشه + تصاویر

ممکنه همه آدم های دنیا عادت های داشته باشن که برای بقیه عجیب باشه. در ادامه عجیب ترین عادت های سلبریتی ها رو براتون قرار دادیم.

عادت های سلبریتی ها

پر بازدید

ترینی‌ها :

همگی ما عادات و خصوصیات اخلاقی منحصر بفرد خودمون رو داریم. اما عادت های سلبریتی ها بیشتر از مردم عادی مورد توجه قرار می گیرد. عادت های سلبریتی ها هم می تواند خوشایند خیلی از افراد نباشد و به همین دلیل هم مورد انتقاد قرار گیرند. در ادامه چند تا از عجیب ترین عادت های سلبریتی های مشهور جهان رو با هم می بینیم.

برد پیت

برد پیت

برد پیت از صابون استفاده نمی کند چون معتقد است مواد سمی زیادی در آن وجود دارد. او به جای صابون از یک محلول خانگی استفاده می کند که از لیمو، سرکه سیب و آب درست می شود و به گفته ی پیت، برای محیط زیست بسیار بهتر است.

مگان فاکس

مگان فاکس

مگان فاکس هم مناسک مخصوص به خودش را برای سفر با هواپیما دارد. این بازیگر در طول پرواز به آهنگ های بریتنی اسپیرز گوش می دهد چون اعتقاد دارد که با آن پرواز امنی خواهد داشت.

تام کروز

تام کروز

بسیاری از ستاره های هالیوودی از روش های نامتعارفی برای حفظ جوانی خود استفاده می کنند و تام کروز هم از این قائده مستثنی نیست. اینطور که گفته می شود این بازیگر به صورت خود فضله ی بلبل می زند که آن را دارای خاصیت ضدپیری می دانند.

فرزندان این 12 سلبریتی کپی برابر اصل والدین مشهورشان هستند + تصاویر

کامرون دیاز

کامرون دیاز

کامرون دیاز وسواس تمیزی به خصوص در مورد دستگیره های در دارد. او اقرار کرده درها را با آرنج خود باز می کند تا از دست زدن به دستگیره های مملوء از میکروب خودداری کند.

پاملا اندرسون

پاملا اندرسون

سخت می شود باور کرد اما پاملا اندرسون خودش را در آینه نگاه نمی کند. اندرسون نوعی فوبیا به نام ایزوپتروفوبیا دارد که ترس از آینه و سطوح انعکاسی است. به علاوه، او از تماشای خود در تلویزیون هم خوشش نمی آید.

کیت هرینگتون

کیت هرینگتون

از نظر کیت هرینگتون همیشه تا سه نشود بازی نمی شود! به گفته ی خودش، چند کار هست که همیشه قبل از رفتن جلوی دوربین یا روی صحنه، ۳ بار انجام می دهد: یک صلیب دارد که ۳ بار آن را می بوسد و ۳ عدد پاستیل هاریبو و ۳ قلپ آب هم می خورد.

 

جیک جیلنهال

جیک جیلنهال

جیک جیلنهال در مصاحبه ای گفته به نظرش بهتر است کمتر حمام کنیم. این باور از اینجا نشأت می گیرد که حمام کردن می تواند به حفظ پوست کمک کند و اینکه بدن ما به طور طبیعی خود را تمیز می کند. او به جای حمام بر روی بوی دهان و رفتارش کار می کند.

سرنا ویلیامز

این قهرمان تنیس اگر با جورابی در بازی ای برنده شود، تا پایان مسابقات در بازی های بعدی هم همان جوراب نشسته را به پا می کند چون اعتقاد دارد برایش خوش شانسی می آورد. همچنین گفته می شود که او قبل از هر مسابقه ای بند کفش هایش را به یک شکل خاص گره می زند.

مایکل جردن

مایکل جردن

این اسطوره ی بسکتبال در سال ۱۹۸۲ زمانی که برای تیم بسکتبال Tar Heels کارولینای شمالی بازی می کرد، تیم خود را به قهرمانی کشوری رساند و جردن از آن زمان این باور را پیدا کرد که شلوارک ورزشی ای که به تن می کرد برایش خوش شانسی می آورد. به همین دلیل در تمام دوره ی فعالیت خود در تیم شیگاگو بالز در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، همان شلوارکی که در تیم کارولینای شمالی به تن داشت را زیر یونیفرمش در تیم شیکاگو بالز می پوشید.

سایمون کاول

سایمون کاول

حبوب و مشهور مسابقات استعدادیابی دوست دارد هر روز از یک درخت بالا رود. علاوه بر این، کاول دوست دارد هر روز صبح کارتون تماشا کند تا سرحال بیاید.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی دوست دارد گاهی حشره بخورد. فرزندان او هم همینگونه هستند. البته این بازیگر مشهور تنها سلبریتی نیست که حشرات را در رژیم غذایی خود قرار داده است. اینطور که گفته می شود نیکول کیدمن، زک افران و جاستین تیمبرلیک هم از خوردن حشرات لذت می برند.

ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام

به گفته ی دیوید بکهام، ویکتوریا ۲۵ سال است که یک غذای ثابت می خورد. این خواننده ی مشهور که بعدها به طراحی مد و فشن روی آورد، همیشه بسیار مراقب سلامتی و تغذیه ی خود است و از قرار معلوم، غذای مورد علاقه ی او ماهی کبابی و سبزیجات بخارپز است.

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون مناسک خاصی برای سوار شدن به هواپیما دارد. او همیشه اول با پای راست وارد هواپیما می شود و بعد از آن با دست چند ضربه به بیرون هواپیما می زند.

ماریا کری

ماریا کری به طور متوسط ۱۵ ساعت در روز می خوابد و این کار را با شرایط بسیار ویژه ای هم انجام می دهد. او ۲۰ عدد دستگاه بخور در اتاق خواب خود دارد چون دوست دارد در هوای مرطوب بخوابد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان