شناسه خبر: ۳۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد

محبوب ترین پیتزا | پیتزا مورد علاقه مردم ایران | خوشمزه ترین پیتزا

7 تا از محبوب ترین پیتزاها بین مردم ایران + عکس

در این مطلب با ما همراه باشید تا انواع پیتزا که در رستوران های تهران از محبوبیت بسیار برخوردار هستند را به همراه عکس انواع پیتزا در ایران به شما معرفی کنیم.

پیتزا

پر بازدید

ترینی‌ها :

محبوب ترین پیتزا هایی که ایرانیا میخورن کدومه؟  از اونجایی که ما ایرانی‌ها همیشه به انواع غذاهای خوشمزه روی خوش نشان می‌دیم. فرقی نداره که سالاد الویه روسی باشه، یا بیف استراگانوف یا ساندویچ. اما حساب پیتزا جداست. به عنوان یک ایرانی محبوب ترین پیتزا از نظر تو کدومه؟ در ادامه این مطلب از ترین های سایت ترین تاپ به معرفی محبوب ترین پیتزا هایی مه ایرانی ها دوست دارن میپردازیم.

معرفی محبوب ترین پیتزا بین ایرانی ها

  • پیتزا مارگاریتا

این پیتزای ایتالیایی که با گوجه، ریحون، نوعی سس مخصوص و با پنیر زیاد درست می‌شود از جمله اولین پیتزاهایی است که ایتالیایی‌ها درست کرده‌اند. این پیتزا را به افتخار ملکه مارگاریتا که در قرن نوزدهم و در ایتالیا سلطنت می‌کرد و به این غذا علاقمند شد، مارگاریتا صدا می‌کنند. در بین انواع پیتزا در ایران، این پیتزا نسبتا طرفدارهای کمتری دارد.

مارگاریتا

  • پیتزا مخصوص

پیتزا مخصوص یکی از انواع پیتزا در ایران و خوشمزه ترین پیتزا است. این نوع پیتزا مختص ایرانی‌هاست و به شکل‌های مختلفی طبخ می‌شود. تقریبا هر رستوران، پیتزا مخصوص را به سبک خود تهیه می‌کند. در بین انواع پیتزا در ایران این نوع به خاطر داشتن مخلفات زیاد مانند سوسیس، کالباس، قارچ، فلفل دلمه‌ای و… معروف است. معمولا طعم کالباس و پنیر در این پیتزاها طعم غالب است. بسیار به این نوع پیتزا به خاطر داشتن مخلفات زیاد علاقه‌ای ندارند. در هر حال این نوع پیتزا  از انواع پیتزا در ایران طرفداران همیشگی و پر و پا قرص خود را دارند. اگر طرفدار پیتزاهای پرپیمان هستید، این سبک از پیتزا یکی از انواع پیتزا است که می‌تواند شما را به هدفتان برساند.

گران ترین ماده غذایی دنیا که در ایران تولید میشه + فیلم

مخصوث

  • پیتزا مخلوط

ترکیب کالباس و سوسیس در پیتزا را احتمالا ما ایرانی‌ها ابداع کرده‌ایم. پیتزا مخلوط یکی از پرطرفدارترین انواع پیتزا در ایران است. در این نوع پیتزا که خوشمزه ترین پیتزا نیز هست طعم سوسیس و کالباس کاملا غالب است. بعضی از پیتزا فروشی‌ها گوشت را هم با این پیتزا ترکیب می‌کنند. استفاده از زیتون، فلفل دلمه‌ای و قارچ هم از این پیتزا استفاده می‌کنند. عکس پیتزا مخلوط را در این بالا می‌توانید مشاهده کنید.

پیتزا مخلوط

  • پیتزا پپرونی

پپرونی در طی این‌ سال‌ها جایگاه ویژه‌ای در بین انواع پیتزا در ایران پیدا کرده. کالباس تند با سس مخصوص و زیتون یکی از محبوب‌ترین پیتزاها در سراسر دنیا را تشکیل داده. طعم پپرونی و تندی خاص آن، کاملا در این پیتزا غالب است. دستور پخت‌های مختلفی برای تهیه این پیتزا وجود دارد که هر کدام از آن‌ها خوشمزگی خاص خود را دارند. پیتزا پپرونی خود نوع‌های متفاوتی دارد! انوع پیتزا پپرونی به صورت آمریکایی، ایتالیایی، ناپولیتن و… سرو می‌شود.

پپرونی

  • پیتزا استیک

پیتزا استیک یکی دیگر از انواع پیتزا است که در سال‌های گذشته به محبوبیت زیادی رسیده و خوشمزه ترین پیتزا محسوب می‌شود. پیتزا استیک به شکل‌های مختلفی طبخ می‌شود. فیله گوشت و سیر از مخلفات اصلی این پیتزا به حساب می‌آید. بعضی از فست فودها ورقه‌های گوشت را به صورت کامل رو پیتزا قرار می‌دهند و بعضی دیگر گوشت را رشته می‌کنند. گوشت، مزه غالب در پیتزا استیک است و معمولا به همراه زیتون، سیر و فلفل دلمه‌ای سرو می‌شوند.

پیتزا-سیر-و-استیک

  • پیتزا گوشت و قارچ

گوشت چرخ کرده به همراه پیاز و فلفل دلمه‌ای و قارچ همیشه ترکیب فوق‌العاده‌ای بوده‌اند. پیتزا گوشت و قارچ یکی از محبوب‌ترین انواع پیتزا در ایران است. طعم گوشت چرخ شده در این پیتزا، طعم غالبی است که با خاطر وجود فلفل دلمه‌ای و قارچ خوشمزه‌تر هم شده. همانطور که از عکس پیتزا مشخص است معمولا با خمیر ضخیم و به صورت آمریکایی طبخ می‌شود.

طرز-تهیه-پیتزا-گوشت-و-قارچ

  • پیتزا مرغ

فلیه مرغ، فلفل دلمه‌ای، زیتون و پنیر پیتزا ترکیب بسیار خوبی را به وجود آورده‌اند. طعم تند شده این پیتزا هم بسیار خوب است و برای کسانی که به غذاهای تند علاقه دارند، این پیتزا می‌تواند بسیار خوب باشد. در این پیتزا طعم فلفل دلمه‌ای و مرغ کاملا غالب است.

مرغ

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان