شناسه خبر: ۶۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد

پایان برنامه صداتو ۲ | پایان فصل دوم صداتو | قسمت پایانی فصل دو صداتو

صداتو به قسمت پایانی رسید! | فصل سوم صداتو ساخته می شود؟

قسمت پایانی گیم شوی صداتو فردا منتشر می شود.

پایان فصل دو صداتو

پر بازدید

ترینی‌ها :

ترینی ها: مسابقه ی صداتو فصل 2 با اجرای محسن کیایی به صورت هفتگی پخش می شده و فردا قسمت ۱۵ و در واقع قسمت آخر این گیم شوی خانگی منتشر خواهد شد. در این فصل شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله جزو داوران این برنامه بودند. اما طرفداران سریال- مسابقه صداتو می خواهند بدانند که آیا فصل سوم این سریال هم ساخته خواهد شد؟

پیش‌تولید فصل سوم رئالیتی‌شو جذاب و پرمخاطب «صداتو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حامد جوادزاده آغاز شده است. «صداتو» که در دو فصل گذشته با استقبال چشمگیر مخاطبان روبه‌رو شده بود، در قالب یک مسابقه موسیقایی با فضایی سرگرم‌کننده و معمایی، به کشف استعدادهای نهفته در سراسر کشور می‌پردازد.

چطوری به عنوان شرکت کننده، اجراکننده یا تماشاگر برنامه ی صداتو، ثبت نام کنم؟

هنوز مشخص نیست که در فصل جدید این سریال در حال پخش نمایش خانگی چه تغییراتی در تیم داوران «صداتو» اعمال خواهد شد. علاقه‌مندان به موسیقی و همچنین کسانی که به‌دنبال محک زدن استعداد خود در این عرصه هستند، می‌توانند با شرکت در این مسابقه، شانس خود را برای دیده شدن و مطرح شدن امتحان کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد