شناسه خبر: ۵۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

کامنت رونالدو برای امباپه

چرا پیام رونالدو برای امباپه، محبوب‌ ترین کامنت تاریخ شد!؟ + تصویر

کامنت کریستیانو رونالدو زیر پست امباپه رکورد بیشترین لایک در تاریخ کامنت در اینستاگرام را شکست.

رونالدو

پر بازدید

ترینی‌ها :

بعد از قرارداد امباپه با رئال مادرید، عکس هایی که از خودش با کریستیانو رونالدو منتشر کرد توجه های زیادی را جلب کرد. اما چیزی که بسیار عجیب است میزان لایکی است که کامنت کریستیانو رونالدو زیر پست کیلیان امباپه گرفته است. این کامنت کریستیانو رونالدو رکورد بیشترین لایک در تاریخ کامنت در اینستاگرام را شکست.

رونالدو زیر پست امباپه نوشت: 

نوبت من شده تا تو را تماشا کنم و از دیدنت در برنابئو هیجان زده شوم. زنده باد مادرید ...

این کامنت نزدیک به ۴ میلیون لایک گرفته است. رونالدو با این کامنت نشان داد که از امباپه حمایت می کند.

مادریدی‌ها امباپه را جایگزین رونالدو می‌دانند اما در تلاش‌های بی‌شماری برای به خدمت گرفتن او ناکام ماندند. در حالی‌که این بازیکن در پاری سن ژرمن با ناکامی‌های زیادی مواجه شد، رئال بدون او موفقیت‌ها و قهرمانی‌های بسیاری کسب کرد و درنهایت این دو به همدیگر رسیدند تا ترکیب رئال مادرید کامل‌تر از همیشه شود.

کریستیانو رونالدو، ستاره سابق رئال مادرید که خود بارها با لباس این تیم درخشیده است، هیجانش را از ورود امباپه به سانتیاگو برنابئو نشان داد.

رونالدو

نکته جالب این است که امباپه بارها در مصاحبه‌هایش از رونالدو به‌عنوان الگوی کودکی‌اش نام برده و فوق ستاره پرتغالی را یکی از دلایل علاقه‌اش به رئال مادرید دانسته است.

اما داستان رونالدو و امباپه از کجا شروع شد؟

امباپه رئال مادرید و داستان این عکس تاریخی

کیلین امباپه اواخر سال ۲۰۱۲ وقتی ۱۴ ساله و عضو آکادمی آاس باندی دعوت نامه ای از رئال مادرید دریافت کرد تا به پایتخت اسپانیا رفته و از والدبباس دیدن کند این دعوت به دنبال پافشاری زین الدین زیدان صورت گرفت؛ اسطوره ای که پتانسیل امباپه نوجوان را از همان زمان تشخیص داده بود.

امباپه

امباپه به مادرید رفت و حتی یک بازی هم برای تیم آن رده سنی انجام داد. با وجود تمایل رئال به جذب امباپه کیلین و خانواده اش ترجیح دادند در فرانسه بمانند و او هم چند ماه بعد راهی موناکو شد. او بالاخره توانست اسطوره دوران کودکی اش کریستیانو رونالدو را در باشگاه دیده و عکسی به یادگار با او بیندازد؛ عکسی که خودش گفته توسط شخص زیدان شکار شده

امباپه

امباپه

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد