شناسه خبر: ۵۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد

تاریخ ازدواج سیروان خسروی

سیروان خسروی داماد شد | همسر سیروان خسروی کیست؟

صحبت های غافلگیر کننده سیروان خسروی در خصوص ازدواجش را در این مطلب از سایت ترینی ها بخوانید.

سیروان خسروی

پر بازدید

ترینی‌ها :

سیروان خسروی تاریخ ازدواجش را مشخص کرد.سیروان خسروی آهنگساز، خواننده و بازیگر که تیتراژ مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان و برنامهٔ بیست‌هجده با تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور خوانده است، در برنامه بلک باکس (گفتگو با هواداران) به برخی سوالات درباره ازدواج با دختر موردعلاقه اش با چاشنی طنز پاسخ داد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. صحبت های سیروان خسروی درباره ازدواج را در ادامه این بخش از ترینی ها می خوانید.

سیروان خسروی خواننده محبوب و مشهور که سابقه بازی در آثاری چون سوت پایان و حرفه ای را در کارنامه هنری خود دارد، در برنامه بلک باکس به سوالات مربوط به زندگی شخصیش اینگونه پاسخ داد.

خوش گذرونی سیروان خسروی در خارج از کشور + فیلم

کی ازدواج می کنید؟

سیروان خسروی:14 نوامبر، دعوتتون می کنم.

اگه قرار باشه ازدواج کنید، بین خوشگل بداخلاق و زشت خوش اخلاق کدوم رو انتخاب می کنید؟

سیروان خسروی :زیبایی شناسی در هنر مهمه و روی اخلاق میشه کار کرد.

 

سیروان خسروی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. او در فیلم سوت پایان نیکی کریمی در حضوری کوتاه در نقش خود ظاهر شد. همچنین بازیگر نقش اول یکی از سریال های نمایش خانگی به نام حرفه ای شده است.

حضور بدل سیروان خسروی در کنسرت زانیار + فیلم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد