شناسه خبر: ۵۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد

فوتی سیل ۲۶ اردیبهشت مشهد

آخرین آمار جانباختگان سیل مشهد + تصاویر

سیل وحشتناک امروز مشهد متاسفانه تعدادی فوتی داشته که در ادامه می توانید جزئیات فوتی و مصدومین را تا الان بخوانید.

سیل مشهد

پر بازدید

ترینی‌ها :

سیل امروز مشهد متاسفانه علاوه بر خسارات زیاد مالی، فوتی و مصدوم هم داشته است. فرماندار مشهد اعلام کرد که نیروهای امدادی در حال جمع آوری آمار فوتی ها و مصدومین و مفقودی سیل امروز مشهد هستند. در ادامه آماری که تاکنون از فوتی ها و مصدومین سیل امروز مشهد داده شده است را قرار دادیم.

۵ کشته و ۱۲ مفقود، آخرین آمار وقوع سیل در مشهد

فرماندار مشهد دقایقی پیش گفت: تاکنون شمار جانباختگان سیل مشهد پنج نفر می باشد

داوری افزود:در حال جمع بندی آمار فوت شدگان و مصدومان سیل امروز در مشهد هستیم و پس از جمع بندی اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد :جانباختگان تاکنون مربوط به پل انقلاب و خیابان سپاه در منطقه سیدی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی نیز گفت: طبق گزارشهای دریافتی سه نفر در روستای میرآباد نیشابور، سه نفر در روستای کوکیان در نزدیکی سد طرق مشهد، سه نفر در روستای سرمایه ملک آباد در مشهد و سه نفر در منطقه احمد آباد شهرستان فریمان مفقود شده اند.

سیل امروز مشهد

وی با اشاره به تخلیه آب ۵۰ منزل در شهرستان‌های درگیر سیلاب استان، بیان کرد: ۲۲ تیم به استعداد ۷۴ نفر در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان سیلاب هستند.

ذاکریان گفت: هفت تیم هلال‌احمر نیز در حال تخلیه آب در میدان انقلاب مشهد هستد.

وی تاکید کرد: امدادرسانی به مردم و افراد درگیر سیلاب همچنان در حال انجام است.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی از عصر دیروز، سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی در استان فعال شده است، این سامانه تا اوایل هفته آینده بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و صاعقه، بارش تگرگ توام با وزش باد شدید و آبگرفتگی، رواناب و سیلاب را در پی دارد.

هواشناسی خراسان رضوی همچنین نسبت به بارش تگرگ، کاهش نسبی دما و امکان اختلال در سیستم حمل و نقل استان در این فاصله زمانی هشدار داده است. طبق اعلام سازمان هواشناسی تشدید فعالیت سامانه بارشی با تاکید بر هشدار سطح نارنجی صادر شده از امروز  آغاز شد و تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

مشهد در سیل غرق شد | ویدیو دلهره آورترین لحظات از سیل امروز مشهد
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد