شناسه خبر: ۳۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

نوید محمدزاده | استایل نوید محمدزاده و همسرش

استایل خبرساز نوید محمدزاده و همسرش در مراسم آتیلا پسیانی + فیلم و عکس

در مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی، یکی از چیزهایی که بسیار سوژه رسانه ها شد، استایل نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی بود.

نوید محمدزاده

پر بازدید

ترینی‌ها :

در مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی، بازیگران و هنرمندان زیادی حضور داشتند اما استایل نوید محمدزاده و فرشته حسینی مثل همیشه متفاوت بود و غوغا به پا کرد. نوید محمدزاده به همراه همسرش فرشته حسینی در این مراسم شرکت کردند. در ادامه عکس و فیلم هایی را از استایل متفاوت نوید محمدزاده و همسرش مشاهده می کنید.

استایل متفاوت نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی

نوید محمد زاده، بازیگر فیلم‌ های عصبانی نیستم، خشم و هیاهو، بدون تاریخ بدون امضا، سرخ پوست، متری شیش و نیم، خفگی، قورباغه و مغزهای کوچک زنگ زده متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ است.

 

نوید محمدزاده بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران که دارای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر است، با بازی در سریال قورباغه بر سر زبان ‌ها افتاده و مورد تحسین بسیاری نیز قرار گرفته است. این سریال که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، طرفداران زیادی را به پای جعبه ‌های جادویی کشانده است. زوج نوید محمدزاده با فرشته حسینی همیشه موضوع داغ شبکه ‌های مجازی بوده اند.

استایل فرشته حسینی

اینبار هم با شرکت در مراسم آتیلا پسیانی و استایل متفاوت خود، نگاه دوربین ها را به سمت خود جذب کردند.

استایل نوید محمدزاده

بیوگرافی کوتاه از نوید محمدزاده

نوید محمدزاده ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در تهران متولد شد. این بازیگر اصالتاً اهل مهران و کرد است. وی در پایان دو سالگی به ایلام رفت و پس از اتمام دوره راهنمایی به پایتخت بازگشت. نوید بازیگری را از سال ۱۳۸۲ در کلاس ‌های مؤسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت. محمدزاده با بازی در فیلم در میان ابرها در سال ۱۳۸۶ برای اولین بار جلوی دوربین رفت.

استایل نوید محمد زاده

 

خانواده نوید محمدزاده

جالب است بدانید که نوید محمدزاده در یک خانواده ۱۴ نفره به دنیا آمد. او فرزند آخر این خانواده است و ۱۳ فرزند قبل از او به جمع خانوادگی شأن اضافه شدند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان